Skip to main content

De WiFi is erg slecht. Als ik bel met kpn wordt het tijdelijk opgelost. Na een paar weken weer slecht. Daardoor mis mijn dochter hoorcolleges en wij werk 

 

Maar wat gebeurt er dan allemaal? Geef wat meer info aub!


Via chat kpn krijg ik een klantvriendelijk programma die deWiFi moet verbeteren. Hopelijk wordt dit een structurele oplossing.


KPN doet helemaal niet. Tijdens chatbericht wordt ik eruitgegooid. Waardeloos. 
 


Programma is niet gemaild. WiFi doet het alleen als ik contact zoek met KPN. Na een paar dagen is de WiFi slecht op de derde verdieping. KPN geeft zelf aan dat de WiFi te laag is. Maar dan ligt het toch aan wat ze geven aan WiFi. Want af en toe wel goede verbising


Ik had je graag geholpen maar als je niet verteld wat er aan de hand is stopt het voor mij. Vertel nou eens rustig wat er aan de hand is. Welke experiabox heb je en heb je wifi versterkers? Werkt het bekabeld wel goed? Waar is je Wi-Fi slecht? Is het altijd of af en toe? Welke snelheid haal je? Heb je de wifimanager gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Ik ben niet technisch dus ik weet niet goed wat het probleem is maar de WiFi trekt het niet om een op de laptop een hoorcollege te volgen, simpele whatsapp berichten binnen te halen en gamen op PS4. een enkele keer kan dat wel


Recent heb ik modem 10 of 10 a gekregen. Geen wifiversterkers


Probeer even mijn vragen te beantwoorden 


Bekabeld WiFi kan niet ivm oud huis. Dat zou een te grote verbouwing zijn


Ok. Doe eerst de wifimanager. De link heb ik je gestuurd. Neem er even de tijd voor. Last even weten wat de uitkomst is.


Het is dus af en toe. Snelheden is net door kpn gemeten maar ik weet niet wat daar uit kwam. Ik kan nu niet meten. 


Beneden geeft hij aan 69 mbits aan

 


Zonet boven proberen te meten maar daar heeft hij onvoldoende WiFi om te meten


Op het punt waar je wifi het slechts is blijf je 5 minuten wachten. De uitkomst is dan meestal 2x gratis experia wifi's. Die moeten overigens wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. Wil je dat niet dan kan je de super wifi's bestellen. Die zijn draadloos. Beiden werken erg goed.


Goedemiddag @Juljin en welkom op dit forum :)

 

Slechte Wi-Fi is natuurlijk knap irritant dus goed dat je dit hier kenbaar maakt! Ik zie dat @Joep1965 je al een beetje op weg heeft geholpen. Heb je de Wi-Fi Manager nog eens doorlopen met de tips uit zijn laatste bericht? Ik ben in ieder geval benieuwd naar de uitkomst en hoop dat dit voor de gewenste verbetering heeft gezorgd. Mocht je onverhoopt toch nog problemen ervaren, laat het ons dan vooral weten.


Reageer