Skip to main content

Ik heb een 3 a 4 weken geleden contact gehad omdat mijn wifi super slecht is. Er is mij toen een wifi versterker beloofd. Die heb ik tot op heden niet ontvangen. Waar blijft die????

Goedenavond @Flats en bedankt voor je bericht. Weet je ook nog welk type versterker je is beloofd? Je kunt ook zelf kijken of je hier voor in aanmerking komt door de KPN Wi-Fi Manager te doorlopen (kpn.com/wifimanager). Met deze tool kun je de kwaliteit van de Wi-Fi bij jou thuis in kaart brengen en op basis daarvan zullen er verbeteringen worden doorgevoerd of zal er een gratis oplossing aan worden geboden. Dat laatste is meestal in de vorm van KPN Experia Wi-Fi; dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en dit zorgt in de regel voor een flinke verbetering. Deze optie zal je worden aangeboden wanneer je de Wi-Fi Manager 2 x volledig doorloopt en deze een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt. Mijn eerste advies zou dan ook zijn om hier eens mee aan de slag te gaan! En wil je ons laten weten wat hier uit is gekomen?


Beste Jan

Dit heb ik al gedaan en kpn gebeld wat al heel moeilijk is .

Er is mij een versterker beloofd die ze denk ik vergeten zijn.

Ik zit al te onderzoeken naar welke andere provider ik ga.

Ik wordt er zo moe van.

 

Gerard


Hoi Gerard. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik gaan uitzoeken wat de status is.