Skip to main content

Zeer slechte WiFi, KPN stuurde me na aanhoudende problemen zelfs twee WiFi-versterkers en zelfs nuvalt WiFi regelmatig weg.

Ik wil overstappen naar de enige andere provider in het Westland, Caiway, maar die krijgt zulke slechte reviews, dat durf ik dus (nog) niet aan.

Kan het aan mijn nieuwe Samsung A70 telefoon liggen? Alle toegangspunten zijn op de juiste manier ingevuld.

 

@RinconLatino 

 

Dan zou je de Wifi eens kunnen uittesten met een mobiele telefoon van een kennis van jou. 

 


Goedemiddag @RinconLatino en welkom op het forum :)

 

Jammer om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met je Wi-Fi maar ook goed dat je dit kenbaar maakt. Normaal gesproken zouden de KPN Experia Wi-Fi (de versterkers die je waarschijnlijk hebt ontvangen) voor de gewenste verbetering moeten zorgen maar als ik het goed begrijp, is dat bij jou niet het geval. Houd er trouwens wel rekening mee dat Wi-Fi bij elke provider precies hetzelfde werkt, er zit geen enkel verschil tussen 'onze' Wi-Fi of de Wi-Fi van een andere provider omdat het een universele techniek is. Je vraagt je af of het wellicht met je Samsung A70 heeft te maken; heb je ook nog andere apparaten in huis die verbonden zijn met de Wi-Fi? Ervaar je daar ook problemen mee of juist niet? De tip van @Noordzee is ook een goeie; op deze manier kun je wellicht wat zaken uitsluiten. 


Reageer