Skip to main content

Goedenavond, wij kampen bij ons thuis met slecht internet. We hebben al verschillende dingen geprobeerd. Speedtest en resetten, experia box verplaatst, plaatsen draadlize verbingssets dvs 1200. Maar nog steeds slechte ontvangst door het gehele huis. Wij zitten zeer vaak op 4g. Straks begint school weer en kunnen de kinderen niet op hun laptop/computer op de normale manier via wifi werken

 Dit wordt nu best vervelend. Wat kunnen we hier aan doen??

Helpen die nieuwe wifi versterkers (Superwifi)??

Iemand hier ervaring mee??

Kan ze bestellen, maar maar nieuwe klanten krijgen ze gratis bij een nieuw abonnement. Wij zijn al sinds mensen heugenis klant bij kpn, is er een mogelijkheid om ons daarin tegemoet Te komen?

Of moeten wij huidig abonnement opzeggen en direct weer afsluiten?

Mag er hopelijk vanuit gaan dat dit niet nodig is.  Wij zijn in principe altijd tevreden geweest, maar laatste tijd laat de wifi ons in de steek.

 

Hopen op een reactie.

 

Bijvoorbaat dank

Mvg e.been

Slecht Wi-Fi hoeft anno 2020 gelukkig niet meer. Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login bij Wi-Fi onder de 20 Mbt/s krijg je 2 Wi-Fi versterkers gratis.  Deze moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox.  De super wifi's werken ook goed maar dat kost je dan wat geld. Die draadloze verbindingsets kan je beter vervangen door een kabel. Kortom je zal wat aan je netwerk moeten sleutelen maar daar krijg je dan ook wat voor terug. 


Hoi @Edje1963 en welkom op het forum! Balen dat je slechte wifi ervaart.

Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Hier ben ik ook benieuwd naar. 🙂 Let wel, wanneer je deze doorloopt op plekken in je huis waar dus geen wifi is, ga dan net daar staan waar je nog wel een beetje wifi signaal hebt. Anders kun je de Wifi Manager niet volledig doorlopen. Ik hoop dat hier een goed eindresultaat uitrolt! 


Ik heb niets meer vernomen dus ik hoop dat de wifi inmiddels verbeterd is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer