Skip to main content

Sinds 2011 op dit adres woonachtig, en van Telfort automatisch over gestapt naar KPN. Modem is door monteur van KPN aangesloten, en werkt geweldig in de kamer die het dichtst bij de meterkast ligt, in de huiskamer waar ik mijn eigen desktop heb staan haalt de wifi ondanks een booster de goede waarden niet, met als gevolg dat ik vrij vaak storingen heb op mijn pc. Echter, ondanks dat dit aan de aansluiting van KPN zelf ligt, moet ik voor een monteur 65 of 75 euro betalen om te proberen dit op te lossen. En DAT ga ik echt niet doen! De wifi manager werkt van geen kanten, wifi boosters zijn voor vaste klanten te duur in aanschaf, terwijl nieuwe klanten ze voor een zacht prijsje kunnen aanschaffen. Ik begrijp echt niet wat de KPN echt aan het doen is, behalve voor alles of niets geld vragen. Als je een bestelling annuleert krijg je te horen dat dat is geregeld, maar wacht je meer als een dag of er een bevestigingsmail komt. Een fatsoenlijk mail adres is niet beschikbaar, alles moet telefonisch zodat zij het gesprek op kunnen nemen, en jij niets zwart op wit krijgt.

Wat een slechte bedrijfsvoering. En dan heb je nog een helpdesk in Facebook die niets voor je kan doen en steeds vraagt of je een privé berichtje wil sturen zodat er maar niets publiek wordt gemaakt! Nu begrijp ik volkomen hoe KPN zo'n groot bedrijf kon worden, eigen belang is veel belangrijker dan de klant!

Je klinkt niet als een tevreden klant😉. Maar ik heb goed nieuws.  Er zijn ruim 2 miljoen klanten die wel tevreden zijn. Dus jij kan dat ook worden. Maar goed wifi in het hele huis is best een klus en krijg je niet voor niks. Kpn gaat juist heel erg ver om je te helpen en bied vaste klanten prima wifi versterkers aan voor een hele lage prijs. Als jij ergens een extra stopcontact wil kost het je ook geld. We willen je best helpen maar dan moet je het wel willen.  Je hebt misschien wel voor veel geld appartuur in huis wat wifi gebruikt.  Geef dan ook wat geld uit aan de appartuur die dat aanstuurt.  Roep maar als we je kunnen helpen. Overigens worden er geen kosten berekend als de fout bij kpn ligt.


Goedenavond @Rattler en bedankt voor je bericht, ook is de aanleiding niet zo mooi. Zoals @Joep1965 al aangeeft moet goede wifi ook bij jou thuis mogelijk zijn maar daar kan wel wat tijd en moeite in gaan zitten. Je kunt trouwens juist als bestaande klant die super wifi punten met een mooie korting aanschaffen alleen dien je daar wel de wifi manager voor te doorlopen, en dat is waar het bij jou spaak loopt als ik het goed begrijp. Wat geeft de wifi manager precies aan wanneer je deze probeert te doorlopen? 


Hoi @Rattler , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd naar de stand van zaken en of wij je vanaf hier nog ergens mee van dienst kunnen zijn!


Goedemiddag @Rattler , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, laat ons dit dan vooral weten!