Skip to main content

Sinds de aankoop van mijn nieuwe iPad (2019) ondervind ik dagelijks problemen met internet en tv op deze tablet. Bij websites krijg ik constant een melding dat er geen contact gemaakt kan worden met de server. Klik je na deze melding nogmaals op >enter< dan staat de site er in een oogwenk. Een gelijkend probleem met diverse apps. Bij tv of bevriest het beeld na enkele minuten of het scherm wordt zwart. Het geluid idem dito. Ik ben met de iPad nog terug geweest naar de winkel, maar werkt zoals het hoort te werken. Alleen kreeg ik daar te horen dat het wel eens aan mijn Experia Box V8 kon liggen. In maart zijn we naar Kaap Verdië geweest en in september naar Sicilië. In beide vakanties geen problemen zoals hierboven beschreven.

@Alleen Willem Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat je op andere verbindingen wel maar op je eigen verbinding niet goed kunt internetten en tv kijken op je iPad. Heb je deze problemen overal in de woning of vooral op een specifieke plek? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


Hallo Rutger,

Ik heb het probleem ook aan een KPN winkel voorgelegde en daar heb ik een V10 meegekregen. Alles doet het weer zonder problemen. Met de speedtest zat ik eerst tussen de 20 en 30, maar nu op 87