Skip to main content

Ik heb afgelopen week contact gehad met kpn (1,5 uur) waarin we vanalles geprobeerd hebben omdat ik steeds een foutcode kreeg. De twijfel vd kpn medewerker was of nieuwe tv ontvanger, of nieuwe modem. Er is een nieuwe tv ontvanger opgestuurd en omgeruild. Inmiddels deze aangesloten en alles werkt. Helaas krijg ik bij het tv kijken telkens de melding dat de verbinding te slecht is. De zenders lopen vast en vallen weg. Ook vaak supertrage en wegvallende wifi op telefoon en laptop. Ik twijfel dus toch of een nieuwe modem niet de oplossing zal zijn ipv nieuwe tv ontvanger. De monteur gaf al aan dat we een erg oude versie hebben. Ik zou graag een nieuwe modem aanvragen. 

Hallo @ahak , hoe is de tv-decoder op het modem aangesloten, rechtstreeks met een LAN-kabel of anderszins?

Welk merk en type modem heb je en heb je deze al eens een fabrieksreset gegeven?

 


Goedemiddag @ahak en welkom hier op het KPN Forum :)

Allereerst excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk en ik was daardoor niet eerder in de gelegenheid om je bericht te beantwoorden. In ieder geval goed dat je deze problemen kenbaar maakt en we gaan er alles aan doen om dit voor je te verhelpen. Net als @JanD ben ik in eerste instantie vooral benieuwd welk type modem/Experia Box je op dit moment in gebruik hebt en hoe de tv ontvanger is aangesloten; gaat er vanaf de Experia Box een kabel rechtstreeks naar de tv ontvanger of gebruik je een draadloze verbindingsset (Devolo)? 


Hoi @ahak , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik nog iets voor je kan betekenen :)


Reageer