Skip to main content

Wij hebben een abonnement voor Internet, voor TV, voor vaste telefoon, en 2 x voor mobielle telefoon.
Jaarlijkse kosten voor abonnementen plm € 1.260,00.
Nu hebben wij al eens contact gehad over verbeterde wifi verbinding. Echter dit heeft niet geholpen.
Als goede klant zou het KPN sieren als zij  ons een wifi versterker zouden aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Gerrit van Lingen,

Dat doen ze ook en wel via de wifimanager https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login bij slecht Wi-Fi dwz onder de 20Mbit/s krijgt u 2 experia wifi's gratis.  Die moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox. En ze zijn echt goed.


Wij hebben alle abonnementen via KPN, Internet, TV, 2 x Mobiel, 1 x vaste telefoon. Jaarlijkse abonnementskosten € 1.200,00.
Wij hebben echter slechte WIFI verbinding. Hieraan is al eens gewerkt maar geen verbetering.
Het zou KPN sieren als ze ons een WIFI versterker zouden sturen.

Met vr. groet,
Gerrit van Lingen,

 


OK dan ga ik naar de WIFI manager.


Doe die heel zorgvuldig en zorg ervoor dat je de wifi verbinding niet verliest. 


Via Wifi manager alle stappen doorlopen. Eind resultaat: geen verbetering.
Zoeken naar een oplossing ?


Vertel even welke problemen u ervaart.  Is het traag of onstabiel? Hoe is uw netwerk opgebouwd? Heeft u deze dingen in huis? 

 


Ik heb via wifi manager alle stappen ondernomen met mijn mobieltje.
Internetten bekabeld en tv bekabeld. Maar op mobieltjes valt het vaak weg, TV wordt regelmatig onderbroken en dan wordt hij automatisch gereset (vaak onder een programma). De internet radio valt regelmatig helemaal weg en dan opeens begint hij weer.
Hier kan ik toch niet tevreden mee zijn ?


 DVS 1200, heb ik niet in huis.


Hoi @Gerrit A. Wat lastig dat je problemen ervaart met de verbinding! We helpen je graag om dit op te lossen. 

Begrijp ik het goed dat het niet alleen om wifi gaat, maar dat ook bekabeld internetten en tv uitvalt? Of gaat het echt alleen om de wifi? Zou je willen toelichten welke apparaten er allemaal zijn aangesloten op jouw Experiabox?

Verder ben ik benieuwd wat je doet als de verbinding wegvalt. Komt deze dan vanzelf weer terug, of herstart je bijvoorbeeld het modem? En valt de verbinding op alle apparaten (mobiele telefoons, tv-ontvangers, laptops of computers) tegelijk weg, of blijven andere apparaten wel gewoon verbonden?

Als het niet alleen om de wifi gaat, maar ook om bekabeld internetten, dan raad ik aan om je modem even terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Je kunt onder stap 2 vinden hoe je dat doet. 

Ik hoor graag van je wat je bevindingen zijn na het resetten! 


Reageer