Skip to main content

Dankzij het thuiswerken merk k pas hoe slecht m'n wifi is, verbinding valt continu weg tijdens skype gesprekken, zelfs als k naast de modem zit. Al wel s een monteur aan de deur gehad, ook deze wist me te vertellen dat t aan de v10a modem ligt, KPN gebeld maar willen geen andere modem sturen. Al 100en keren gewisseld van kanaal, ook geen succes, k weet t niet meer, kon vind t allemaal best dus k zal t r maar mee moeten doen. Nu laat een hogere snelheid ingekocht, hopelijk helpt dat.

admin: eigen topic aangemaakt.

Hogere snelheid kopen is waarschijnlijk nutteloos en weggegooid geld. Wat zegt Fourstack over uw adres? 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

De snelste oplossing is gewoon een kabel uitrollen vanaf de Experiabox naar uw laptop. En ja, dan ligt die zomaar over de vloer, wat er natuurlijk rommelig uitziet. Maar voor de korte termijn bent u er wel even mee geholpen denk ik.


Al gedaan, maar helpt niet. Zit waarschijnlijk in de verbi ding, maar kpn zegt van niet, tsja dan ben je klaar..


Welke snelheid staat er op Fourstack? 


200


Goedemorgen @Jeroenvz79 en bedankt voor je bericht! Wanneer je thuis moet werken, is het wel van essentieel belang dat je een stabiele verbinding hebt dus goed dat je dit kenbaar maakt. Ik denk alleen niet dat het type Experia Box hier de boosdoener is maar ik zoek graag voor je uit waar je probleem vandaan komt. Ben je bijvoorbeeld al eens aan de slag gegaan met de KPN Wi-Fi Manager? Deze tool kan de kwaliteit van de Wi-Fi bij jou thuis in kaart brengen en voert op basis daarvan verbeteringen door of zal met een oplossing komen in de vorm van (gratis) KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn Wi-Fi versterkers die je bekabeld aan kunt sluiten op je Experia Box. In de meeste gevallen zorgt dit voor een betere en stabielere Wi-Fi. 

 

Daarnaast geef je aan dat je een hogere snelheid hebt aangevraagd. Zoals Nick83 al aangeeft, verwacht ik niet dat dit direct de oplossing voor je probleem zal zijn. Verder zeg je dat de verbinding (tot aan het modem) volgens ons in orde is; heb je hier telefonisch contact over gehad en is je verbinding in zijn geheel doorgemeten? Ik zou ook vanaf hier graag je verbinding eens willen bekijken zodat we hopelijk wat zaken uit kunnen sluiten. Zou je daarom je profiel helemaal in willen vullen zodat ik hier in kan duiken? Alvast bedankt!


Als u er eens naar zou willen kijken, heel graag. Ik durf echt wel te zeggen dat ik alles wat in mijn mogelijkheden ligt heb geprobeerd, KPN WiFi manager, zelf lopen klooien met veranderen kanaal, vastzetten kanaal etc. WiFi v versterker van KPN hangt naast de modem. Ben benieuwd, zelfs de monteur KPN me niet helpen, en dat terwijl k toch 100 euro per maand betaal al jaren lang..ik wacht vol spanning af


Hoeveel Wi-Fi versterkers heb je? Van kpn? De oudere witte of de experia wifi's?


Hoeveel Wi-Fi versterkers heb je? Van kpn? De oudere witte of de experia wifi's?

Hi @Jeroenvz79. Zou je bovenstaande vragen kunnen beantwoorden? Welke versterker heb je precies? De WiFi van de V10A blijft namelijk gewoon aan staan, dus het lijkt me niet echt van toegevoegde waarde om een versterker naast die V10A te hangen. Dat werkt eerder juist minder goed... 


Reageer