Skip to main content

Wij hebben slechte WiFi en de manager eindigt iedere keer met de melding dat we zijn afgesloten (al maanden) daarom dit deze het niet.

 

het blijft een grote ergernis al anderhalf jaar.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Hmm, dat is wel heel bijzonder @Dahhhh 🤔

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mailadres waarmee je je KPN ID/MijnKPN aan hebt gemaakt noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt @Dahhhh, wat ik echter bedoelde is dat je je naam- en adresgegevens in mag vullen in je forumprofiel (klik hier!). Daar kan niemand bij, behalve jij en de forummoderators zoals ik 🙂 Je hebt je mailadres net openbaar geplaatst, dus die heb ik even verwijderd. Zou je de rest van je gegevens nog aan willen vullen, zodat ik je abonnement op kan zoeken in onze systemen? 🙂


Done


Bedankt!

Als ik je abonnement bekijk, zie ik daar géén verklaring voor deze melding, het is bijvoorbeeld ook niet zo dat je in het recente verleden geblokkeerd bent geweest waardoor deze melding was blijven hangen, of iets dergelijks 🤔

Zou je jouw abonnement eens los willen koppelen van je KPN ID/MijnKPN account? En daarna opnieuw willen toevoegen? Ik ben benieuwd of het systeem waar de Wifi Manager op draait, daarna géén blokkade meer ziet!


Is het gelukt om te ontkoppelen en daarna opnieuw te koppelen @Dahhhh? En zo ja, maakt dat een verschil? Ik hoor graag je bevindingen?


Ontkoppelen is gelukt maar maakt geen verschil😭


Balen 😑

Ik ga jouw situatie even voorleggen aan de juiste mensen @Dahhhh, zodra ik meer weet kom ik er bij je op terug!


Er is me gevraagd om een storingsbon aan te maken voor jouw specifieke situatie @Dahhhh, omdat er niet direct een verklaring gevonden kan worden. Ze kunnen er dan even wat dieper in duiken!

Als het goed is heb je hier een sms over ontvangen. Met Pasen zijn ze gesloten dus ik vermoed dat je in de loop van volgende week wat van ze zal horen 🙂


Ik zie in de storingsbon staan dat alles opgelost zou moeten zijn @Dahhhh, dat klinkt goed!

Zou je nog kunnen bevestigen of dat inderdaad het geval is en zo ja, wat nou de oplossing was? Hoor het graag 🙂


Zojuist weer geprobeerd en zoals gezegd dahhhh


😑🙄 Nou zeg

Hij heeft wel even gewerkt? Of helemaal niet? Uit de notitie van mijn collega maak ik op dat je zelf aan hebt gegeven dat het weer in orde was 🤔

 


Het heeft nog nooit gewerkt, ik heb geen collega van u aan de lijn gehad dit dit probleem heeft opgelost. Wel een ander probleem.


Ah, dus je hebt wel iemand gesproken voor een ander probleem? Dan is het ergens mis gegaan waardoor ten onrechte aan is genomen dat dit om het probleem ging, ben ik bang 😑 Ik ga hier even achteraan!


Dank je wel, dit zie je vaker aannamen van iets.😭


Mag ik vragen wanneer het probleem is opgelost?


Ik heb nog geen concrete reactie ontvangen maar ga navraag voor je doen @Dahhhh, en als dat niks oplevert maak ik een nieuwe storingsbon voor je aan!


Ik heb een nieuwe storingsbon aangemaakt, hopelijk wordt deze wel snel en goed opgepakt!

Laat je het weten als je iets van mijn collega's hebt gehoord? 🙂


Ik heb een bericht ontvangen dat ze bezig gaan met een probleem oplossen🤞


Nog geen goed nieuws @Dahhhh, inmiddels ben ik 4 afdelingen verder en mede dankzij jouw situatie hebben ze ontdekt dat er een groter issue speelt, waar meerdere klanten door getroffen zijn. Ze zijn nu druk bezig met uitzoeken ze dat issue opgelost moeten krijgen. Zodra ik daar meet over weet, kom ik weer bij je in de lucht!


Ben erg benieuwd naar de oplossing en wat de compensatie is aangezien we er al heel lang mee moet omgaan😂. Voor nu kan ik alleen maar zeggen🤞Voor een oplossing


We zijn alweer bijna een maand verder wanneer komt de oplossing?


Het is natuurlijk niet goed dat het allemaal zo gaat maar wat verwacht u van de wifimanager? Maw wat is er aan de hand met de wifi?


We zijn alweer bijna een maand verder wanneer komt de oplossing?

Ik had je hier héél erg graag meer over willen vertellen, maar er is helaas nog geen oplossing beschikbaar ☹️

Omdat het nu allemaal wel erg lang duurt, sluit ik me aan bij de vraag van Joep; wat scheelt er precies aan met de wifi en wat heb je geprobeerd om wat aan de situatie te veranderen? Als we dat weten, kunnen we als community met je meedenken en je wifi hopelijk ook zonder de Wifimanager weer goed laten presteren!


Wat ik wil is de WiFi verbeteren. Om dit te doen moet ik de wifimanager gebruiken om alles langs te lopen. Deze geeft aan dat het niet verbeterd kan worden omdat ik een wanbetaler ben en kom vervolgens niet verder. De screenshots spreken voor zich. Ben niet afgesloten omdat ik een automatische incasso heb die dit keurig voor mij bijhoudt.

 

jullie gaven aan dat het probleem nieuw was en dat jullie door mijn probleem het bij meer mensen verkeerd zien gaan. De vraag ligt niet meer bij de klant die geblokkeerd wordt door een systeem maar bij kpn die het probleem niet kan oplossen.
 

ik zou als klant niet meer weten wat ik kan doen om jullie software te omzeilen dat hij mijn WiFi verbeteren het wel doet als ik in jullie systeem als wanbetaler geboekt sta terwijl ik al 20 jaar klant ben.