Skip to main content

Wij hebben slechte WiFi en de manager eindigt iedere keer met de melding dat we zijn afgesloten (al maanden) daarom dit deze het niet.

 

het blijft een grote ergernis al anderhalf jaar.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Ik heb door het hele huis prima wifi zonder ooit de wifimanager te hebben gebruikt.  Dus wil je advies van een robot of van een mens? Zeg het maar!!


Wat zijn de strategische WiFi versterkers hoeveel heb je er nodig? Tv is al bekabeld en de WiFi versterkers ook


Ik zou graag weten welk type modem je hebt. Welke wifiversterkers je hebt en of je draadloze verbindingsets in huis hebt.  Welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop? Welke snelheid heb je met wifi?


Daar kan kpn je alle antwoorden op geven want die hebben alle gegevens van de producten in ons huis


Dan houdt het op sorry.  Op het forum helpen klanten elkaar en delen we onze kennis om anderen te helpen om een perfect netwerk te krijgen. Maar we moeten dat doen met de informatie die ons wordt gegeven door de topicstarter. 


Wat ik wil is de WiFi verbeteren. Om dit te doen moet ik de wifimanager gebruiken om alles langs te lopen.

We kunnen prima de wifi verbeteren zónder de Wifimanager, echter is dat wat lastiger voor klanten die hier niet zo veel ervaring mee hebben. De Wifimanager is echter niet noodzakelijk!

Ik zou graag weten welk type modem je hebt. Welke wifiversterkers je hebt en of je draadloze verbindingsets in huis hebt.  Welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop? Welke snelheid heb je met wifi?

Het lukt mij niet om je modem uit te lezen vanaf afstand, en wifiversterkers en draadloze verbindingssets heb ik ook niet inzichtelijk. Ik sluit me dus helemaal aan bij de  vragen van Joep.