Skip to main content

Dit probleem komt mij helaas bekend voor… eerste keer klant. De 16e een aanvraag voor internet,tel etc gedaan en dinsdag 24 januari zouden wij een sms krijgen. Mijn partner is de dag vrij om alles na te gaan en belt dus meerdere keren met KPN, vervolgens zou er woensdag een monteur komen en krijg je 15 minuten later een mail dat dit ineens donderdagochtend word??waardoor we geen vrij meer kunnen vragen. Gisteren iemand aan de lijn gehad die zo chagrijnig was en mij echt niet hielp waardoor ik nog meer boos werd als ik al was, vervolgens om 11.00 nog eens gebeld om aan te geven dat wij donderdagochtend echt niet aanwezig kunnen zijn voor de monteur. Deze meneer van de klantenservice hielp mij supergoed en heeft de aansluitmonteur afgezegd omdat hij zag/hoorde dat alles goed aangesloten zat toen we de meterkast doorliepen. Dus, donderdag nacht krijgt u zeker een smsje… niks ontvangen. Hoe kan dit?? Zo jammer dat dit zo’n stroef begin is. 

Admin: afgesplitst en eigen vraag voor je topic aangemaakt.

Normaal zou het signaal dan in de loop van de dag actief worden, vreemd dat je dan geen sms hebt ontvangen. Je kan altijd ook even bellen met de klantenservice op 0800-0402 voor rechtstreeks contact. Ik kijk anders graag even de status na. Zou je dan verder jouw profiel ​​​​​​kunnen aanvullen en mij een seintje willen geven. Dan kijk ik even.


Dankjewel! Dit heb ik gedaan 👍🏻 


Dank je Amber! Ik heb even gekeken en volgens mijn gegevens zou je verbinding nu gereed moeten zijn. Zijn de lampjes op het glasvezelmodem wel gaan branden? Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik je toch willen adviseren om weer even te bellen met 0800-0402 dan plannen mijn collega's alsnog een monteur voor je in.


Het is echt een drama en het werkt nog steeds niet.. nu kan er pas 2 februari iemand komen. 


Ai dat is zeer spijtig Amber, heb je toevallig ook mobiele nummers van KPN dan activeer ik daar een noodbundel voor je op ter overbrugging.  


Hoi Remco, wonder boven wonder komen we thuis van het werk en zien we ineens een werkend internet lampje. 
 

onze wifi werkt, eindelijk :D


Hoi @Amber19! Sorry ik was even een paar dagen vrij 🙂 . Wat fijn dat alles weer werkt! Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!  


Hoi Remco,

 

geen probleem! De enige vraag die ons rest, is de aansluiting echt vanuit onze meterkast of is dit een soort van noodoplossing via hotspot ? Want er staat nog steeds een monteur gepland voor donderdag.

 

Groetjes amber


Ik vermoed toch het noodpakket Amber, want ik heb de opleverdatum op 2-2-2023 staan. De monteur gaat morgen de aansluiting verder afmaken!