Skip to main content

Hoi, Om 18.02 uur heb in een SMS van KPN ontvangen met de volgende inhoud:

Wij komen donderdag 01-04-2021 tussen 9.00 en 13.00 uw KPN bestelling met bestelnummer 4505972 bezorgen. Mvg, Reviva.

ik heb niets besteld, dus wat moet ik hiermee?

Groet, Willeke

@Amarantha  Kwestie van fout telefoonnummer opgegeven door iemand anders. Pakket weigeren en komt vanzelf terugin de KPN molen.


Hi Amarantha, welkom hier. 

Ook ik denk dat iemand een verkeerd telefoonnummer heeft opgegeven, ik verwacht ook niet dat er daadwerkelijk iets zal worden bezorgd op jouw adres. 

 


Ik werd vanmorgentoch gebeld door de bezorger van Reviva, dat hij een pakket voor me had, en of ik thuis was. Gezegd dat ik niets had besteld, en dat hij het weer mee terug mocht nemen.


Dat is ook prima. Kwamen jouw adresgegevens ook overeen met de adresgegevens die hij had? Als dat zo is wil ik wel graag kijken hoe deze bestelling tot stand is gekomen. 

Ik vermoed echter dat dit niet het geval was en dat een andere klant en verkeerd telefoonnummer heeft opgegeven. 


Mooi dat je het pakketje niet hebt aangenomen, en naar de afzender hebt laten terugsturen.

Maar niet bestelde pakketten die je worden aangeboden hoef je in principe niet eens terug te geven.

https://www.consuwijzer.nl/misleidende-verkoop/ongevraagde-toezendingen