Skip to main content

Hoi,

 

Ik had al last van een wegvallende verbinding en van de week kreeg ik het bericht dat dat opgelost was. Maar nu heb ik niet eens de helft van de snelheid die ik eerder had en hapert mijn tv beeld of valt zelfs helemaal uit. Na de software update van de modem blijk ik ineens verbonden te zijn met rotterdam ipv amsterdam en is mijn internet snelheid zo drastisch omlaag gegaan dat ik niet eens 600 MBps haal met mijn 1000 MBps abbo en hebben we met online games last van lag. Ik ben van ziggo over gegaan naar KPN voor de snelheid en aangezien KPN dit nu niet meer waar kan maken overweeg ik om weer terug te gaan want ik nam dit dure abonnement juist om dit soort dingen te voorkomen en het ging een jaar goed maar de laatste maanden is het een puinhoop

Hallo @Chagoi, welkom! 600 Mbit/s is natuurlijk te traag als je een 1000 Mbit/s abonnement hebt. Kan je aangeven welke Experia Box je hebt? En je meet deze snelheid bekabeld? Welke apparatuur heb je allemaal achter jouw modem hangen? En naar aanleiding waarvan kreeg jij een bericht dat het opgelost was? Is dit naar aanleiding van een ticket of contact met een monteur o.i.d.? We helpen je graag verder, vandaar de vraag naar meer informatie.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?