Skip to main content

Ik krijg binnenkort glasvezel in mijn woning. In de brief die ik krijg staat

Wij zetten uw huidige abonnement gratis om… Hierdoor profiteert u van een snellere internetverbinding zonder dat u daar meer voor hoeft te betalen

Nu kan ik alleen nergens zien wat die snelheid met glazvezel gaat worden. Mijn huidige snelheid is volgens speedtest.nl 70Mb/s down, 30Mb/s up en een ping tijd van 16ms naar Brussel (die kwam uit de automatische selectie)

De downspeed  van het goedkoopste glasvezelabonnement is 50Mb/s. Krijg ik dan het 100Mb abonnement, want dat is de eerste "snellere internetverbinding"?

Hoi @wviterson,

Mooi dat er glasvezel bij jou in de straat wordt aangelegd! :smile:

Je kunt veel informatie over glasvezel vinden op onze site. In het kort: de verbinding over glasvezel is stabieler en kan sneller zijn, je kunt in elk geval 100 Mbit/s download en 100 Mbit/s upload ontvangen. In veel gevallen wordt er steeds meer snelheid mogelijk! Dit kan variëren tussen de 200 Mbit/s en 1 Gbit/s download. 

Als je meer vragen hebt, laat het dan gerust weten.


De downspeed  van het goedkoopste glasvezelabonnement is 50Mb/s. Krijg ik dan het 100Mb abonnement, want dat is de eerste "snellere internetverbinding"?

Als u een 100 mbit abonnement heeft, dan krijgt u straks 100 mbit ja.


Ik krijg binnenkort glasvezel in mijn woning. In de brief die ik krijg staat

Wij zetten uw huidige abonnement gratis om… Hierdoor profiteert u van een snellere internetverbinding zonder dat u daar meer voor hoeft te betalen

Nu kan ik alleen nergens zien wat die snelheid met glazvezel gaat worden. Mijn huidige snelheid is volgens speedtest.nl 70Mb/s down, 30Mb/s up en een ping tijd van 16ms naar Brussel (die kwam uit de automatische selectie)

De downspeed  van het goedkoopste glasvezelabonnement is 50Mb/s. Krijg ik dan het 100Mb abonnement, want dat is de eerste "snellere internetverbinding"?


Dat hangt af wat je nu hebt voor abonnement

Ik heb basis en als ik geen snelheid verhoging kies krijg ik 50/5

Ik heb nu 500/500

Maar even daar los van

in de praktijk zal je over de glasvezel ongeveer het zelfde halen wat je nu hebt of zelfs meer

Ik haalde toen bij geen snelheid verhoging

Meer dan wat jij nu haalt

En glasvezel is stabieler

 


@wviterson We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!


Reageer