Skip to main content

Vraag, als ik de 100mbit snelheidsverhoging onder het TFT abonnement van KPN/Telfort in de app neem betaal ik hetzelfde als nu met de 50 mbit, en met de eerste 3 maanden gratis, en hou ik de voordelen ook volgens mij wat ik ook bij Telfort had.

Doe ik het in de app onder het knopje aanbod, betaal ik veel meer en ben ik ook alle voordelen kwijt van Telfort.
Kan iemand dit bevestigen dat ik de snelheidsverhoging onder het TFT abonnement de voordelen behoud wat ik bij Telfort had.

Het abonnement is over gezet van Telfort naar KPN.

Hallo @Twente , heb je een glas- of een koperverbinding?

In MijnKPN kun je precies zien wat voor jou aantrekkelijk is.

Een snelheidsverhoging binnen je TFT-pakket is een optie, die je maandelijks aan en uit kunt zetten.

Zo gauw als je kiest voor het KPN Husselpakket raak je je TFT-voordelen kwijt en wordt je een  ‘echte’ KPN-klant met dienovereenkomstige prijzen en voorwaarden.

 


Het lijkt mij dat als je via de optie's extra wijzigen je snelheid dit niet gevolgen heeft voor de huidige looptijd van je oude contract bij Telfort en nu TFT KPN daarmee beland je volgens mij niet aan hussel voordelen, wellicht dat @Alexandra ex moderator van Telfort hier het juiste antwoord kan geven 


Binnen het aanpassen van het TFT pakket zie ik alle kortingen nog steeds staan na het aanpassen van de snelheidsverhoging, dus ga er vanuit dat ik dan nog de Telfort voorwaarden heb als ik dit zou willen veranderen.

Zodra ik op het aanbod tekentje ga staan en ga dan de snelheidsverhoging aanpassen zie ik dat alles is vervallen, en ik duurde uit ben.

Heb Alexandra ook een privé bericht gestuurd dus hoop op een duidelijk antwoord.

 


@Twente dat zou niet zo moeten zijn omdat alles wat extra opties betreft geen verandering van je abonnement inhoud,dan is het even afwachten op @Alexandra 


Ik wacht het af wat @Alexandra  als antwoord geeft.

Toch bedankt voor jullie hulp en reacties @jimny @JanD 


@Twente heb je het over een glasvezel abo


Elke wijziging in je TFT abonnement betekend automatisch verlies van je Telfort condities en kortingen. Je gaat dan de volle KPN mep betalen.


@Twente heb je het over een glasvezel abo

Ja gaat om het glasvezel abonnement


Elke wijziging in je TFT abonnement betekend automatisch verlies van je Telfort condities en kortingen. Je gaat dan de volle KPN mep betalen.

Als ik binnen het TFT abonnement een wijziging doe zie ik alle voordelen nog steeds staan.

Maar doe ik dit op het aanbod icoontje, ben ik de voordelen kwijt en val ik onder de KPN hussel voordelen.

Maar wacht op een antwoord van @Alexandra  voormalig Telfort medewerkster, deze zou het precies moeten weten.

Maar zover ik dit kan zien hou je de voordelen als je dit binnen het TFT abonnement aanpast, dit kan je zien in het overzicht dat dan alle voordelen blijven.


Dit zie ik staan na aanpassen snelheidsverhoging  van 50 naar 100mbit binnen het TFT abonnement.

Hier is ook nog een actie op de eerste 3 maanden gratis, na die 3 maanden betaal ik hetzelfde bedrag als nu met de 50mbit.

zie screenshot

En het laatste screenshot is van het huidige abonnement zonder  de snelheidsverhoging.

Dus de voordelen blijven als je dit binnen het TFT abonnement aanpast.

 


Hi @Twente, ik zie dat je hier al op weg geholpen bent, dat is fijn. Ik help ook graag een handje.

Het werkt als volgt: Als je niets aan het abonnement zelf verandert, enkel een extra optie toevoegt, dan blijven je Telfort abonnement, de korting en voorwaarden hetzelfde. Als je iets verandert dat invloed heeft op het gehele abonnement, dan ga je inderdaad over op een KPN abonnement met bijbehorende voorwaarden en voordelen. Zoals je in de screenshots die je hierboven deelde ziet, laat MijnKPN je dan precies zien wat dat voor jouw abonnement betekent. 


Hi @Twente, ik zie dat je hier al op weg geholpen bent, dat is fijn. Ik help ook graag een handje.

Het werkt als volgt: Als je niets aan het abonnement zelf verandert, enkel een extra optie toevoegt, dan blijven je Telfort abonnement, de korting en voorwaarden hetzelfde. Als je iets verandert dat invloed heeft op het gehele abonnement, dan ga je inderdaad over op een KPN abonnement met bijbehorende voorwaarden en voordelen. Zoals je in de screenshots die je hierboven deelde ziet, laat MijnKPN je dan precies zien wat dat voor jouw abonnement betekent. 

Dus binnen het TFT abonnement van 50 naar 100mbit veranderen niet de voordelen van Telfort.…

Dus kan dit dan gewoon nemen IPV van de 50mbit?

Ben dan de eerste 3 maanden goedkoper uit en na de actie even duur uit als nu.


@Twente Precies, is het een wijziging binnen jouw abonnement, dan behoud je verder gewoon je kortingen en voorwaarden. Let daarbij even goed in MijnKPN op wat er met het abonnement gebeurt, voor de zekerheid. Daar staat namelijk precies wat er verandert :slight_smile:


@Twente Precies, is het een wijziging binnen jouw abonnement, dan behoud je verder gewoon je kortingen en voorwaarden. Let daarbij even goed in MijnKPN op wat er met het abonnement gebeurt, voor de zekerheid. Daar staat namelijk precies wat er verandert :slight_smile:

Hallo Alexandra,

Ik heb je een privé bericht gestuurd @Alexandra 

Want er gaat heel wat mis als ik dit aan pas binnen het TFT Telfort abonnement.


@Twente Volgens mij heb je intussen contact met de klantenservice gehad, en is de wijziging van jouw abonnement geannuleerd. We doen ons best hier op het forum om je zo snel mogelijk van een reactie te voorzien, meestal is dat binnen enkele dagen. Voor vragen over en wijzigingen aan je pakket kan je beter de klantenservice contacten, zoals je gedaan hebt. Mijn collega's daar kunnen je meteen helpen met het pakket en eventueel de gewenste wijziging voor je doen.


@Alexandra, gisteren was ik ook bezig in mijn.kpn.com om de snelheid van 50 naar 100mbit binnen het TFT abonnement te wijzigen én 1 tv-ontvanger + Pluspakket af te halen. Maar zoals ik hierboven leest geeft dat problemen als ik dat aanpast in het TFT Telfort abonnement.

Mvg, Peppy


@Peppy Het is geen probleem om zelf jouw abonnement te wijzigen in MijnKPN. Let er daarbij wel goed op wat je aanpast en wat dat voor jouw abonnement betekent. MijnKPN laat je dit zien nog voordat je een wijziging echt opslaat, dus dat is handig. Als je er niet uit komt, dan kan je onze klantenservice bereiken voor hulp hierbij :slight_smile: