Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb het abonnement ‘TFT Internet en Interactieve TV’, daar heb ik zojuist de optie ‘Sneller internet 100/100’ toegevoegd. Nu zie ik dat de bestelling is geplaatst en ik op 10 december de apparatuur kan aansluiten. Betekent dit dat ik een nieuw modem krijg? Of gaat dit automatisch op 10 december in zonder dat ik iets hoef te doen?

 

Ik heb nu een Experia Box V8 (die overigens z’n beste tijd heeft gehad denk ik, moet nogal regelmatig resetten en ‘Wifi manager’ uitvoeren).

 

Alvast bedankt!

 

Groet Tim

@Laura_ Is dit wel het goede antwoord bij de vraag? Een 4G modem voor een thuis abonnement 100/100 (op glas)?


Vergissing, eerdere bericht was voor een andere klant bedoeld @Ward_ zeer scherp.
@TimO1234 Ik zie dat je profiel nog niet is ingevuld. Zou je dit willen doen? Dan kan ik kijken wat en of er apparatuur wordt toegezonden?

Hallo Laura, geen probleem! Ik heb m’n profiel zojuist ingevuld, ik hoor het graag! Alvast bedankt :)


@Tim01234 Bedankt voor het invullen. Heb het net voor je nagekeken. Het snellere internet wordt actief per 10-12, voor de rest zie ik niet dat er nieuwe apparatuur is verzonden.


Goedenavond!

Ik heb nu sinds een klein maandje sneller internet maar ik merk helaas geen verschil. Ik vermoed dat dit komt door de Experiabox V8 die z'n beste tijd heeft gehad. Ik moet regelmatig de Wifi-manager gebruiken om de Wifi te verbeteren of het aan- en uitzetten van de Experiabox is de oplossing.

Ik woon in een gelijkvloers appartement van 65m2 dus wat dat betreft zou het signaal van de Experiabox prima moeten zijn. Is het mogelijk een nieuwe Experiabox te ontvangen? Bij voorkeur 1 waarmee ik op een 5 ghz netwerk kan.

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Groet Tim


Hallo @TimO1234 , als je een snelheidstest doet met 1 computer bekabeld rechtstreeks op het modem en verder alle (draadloze) apparatuur uit, waar kom je dan op uit?


Hallo Jan, bedankt voor je reactie! Bekabeld testen is lastig helaas, met m'n laptop van werk kan ik niet bekabeld internetten (ik weet dat dit wel via een verloopje zou kunnen), maar ben dus sterk afhankelijk van de wifi.

 

@KPN, ik hoor het graag, alvast bedankt 🙂!


In een appartement met aan alle kanten buren die allemaal Wi-Fi hebben ga je natuurlijk nooit 100 halen via Wi-Fi met alleen een modem. Gewoon omdat er teveel Wi-Fi in de lucht is.


Bedankt voor het meedenken, dat snap ik maar punt is dat de WiFi regelmatig nauwelijks wat doet. Soms op te lossen met de WiFi manager of die box opnieuw opstarten. Dan gaat het weer even goed. 


Je hebt een v8 toch? Die wordt niet snel vervangen helaas.  Ik geef je een tip. Bel de klantenservice 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg  je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je dat je v8 helemaal niks meer doet. Er brand niet 1 lampje meer. Helemaal dood. Soms mag een leugentje om bestwil wel:wink:


Dankje Joep 🙂.Ga ik doen!