Ik heb al een tijd lang issues met Sonos en KPN Experia V10 in combinatie met Super WiFi. Zowel KPN als Sonos kunnen niet vinden wat het probleem veroorzaakt. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.
We hebben vier Sonos speakers allemaal op de begane grond. Ze zitten ook allemaal op dezelfde SuperWiFi extender aangesloten. Dit kan ik zien in de thuis app van KPN. Nu gebeurt het regelmatig (lees elk uur) dat een iPhone in het netwerk geen connectie kan maken via de Sonos app met de speakers. Het kan dus zo zijn dat mijn vrouw naast me zit en wel het Sonos netwerk ziet en kan bedienen en dat ik de melding krijg ‘Er kan geen verbinding worden gemaakt met het Sonos-product’ of ‘Connect kan niet worden verbonden met Sonos’. Ik heb niks aangepast in de router en WiFi en internet werkt voor alles gewoon prima. Alleen dus Sonos niet. Heb al de Super WiFi extenders opnieuw geĂ¯nstalleerd, ze zitten allebei bekabeld aangesloten. De Sonos app resetten ook al geprobeerd. Dan wordt het Sonos-netwerk niet gevonden. Wacht je een half uurtje dan is het soms verholpen.Â
Het komt ook voor dat je bijvoorbeeld maar 1 speaker ziet in plaats van vier. Je kunt ze dan ook niet bedienen. Wie heeft de oplossing voor mij?Â
Â
Dank je!