Skip to main content

Is er een mogelijkheid om de aansluitdatum naar voren te halen? Vandaag contract aangegaan (27 mei) en pas op 8 juni kan er geleverd worden. Mijn buren voor wie ik dit organiseer zijn oud en hulpbehoevend en hebben nu door toedoen van andere providers te maken met afsluiting, geen vaste telefoon waar ze eigenlijk afhankelijk van zijn en tv wat veel ongemak geeft. Is er niet op een of andere manier met wat gezamenlijke inzet een mogelijkheid om dit proces te versnellen. Er hangt al een aansluiting van glasvezel.

@jgrdijk  Heel vervelend voor uw buren. Ik begrijp er uit dat uw buren op glasvezel aangesloten gaan worden en dat die aansluiting op 8 juni gerealiseerd gaat worden bij KPN ? Aangezien de uitrol van glasvezel op dit moment sneller gaat dan de installatiemonteurs kunnen bijbenen, is die datum van 8 juni al vrij vlot hiervoor.

Hebben uw buren misschien een mobiel abonnement via KPN ? Dan zou er tijdelijk iets geregeld kunnen worden met een hotspot account.

Voor TV zou een (tijdelijke) Digitenne ontvanger een optie zijn om in ieder geval redelijk TV te kunnen kijken.

Als u de gegevens van uw buren in het profiel op dit forum invult ( kan ook bij uw profiel en dan de gegevens van uw buren in het opmerkingen vak plaatst) kan een moderator van KPN dit oppikken en u wellicht hiermee verder helpen.


De glasvezel is al volledig aangesloten in onze buurt, het lijkt een kwestie van plug en play… Ze hebben geen mobiel abb van KPN. Digitenne is inderdaad een goede optie. Ik heb nu tijdelijk gewoon een verlengkabel gelegd en ze kijken via mijn kastje dus tv is voor nu even geregeld… moderator kpn kan via dit account contact opnemen, heel graag zelfs


Hoi @jgrdijk . Welkom op het forum.

Om de verwachting niet te groot te laten worden, kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat ik een aansluitdatum niet naar voren kan halen.

Ik kan wel met je kijken naar de mogelijkheden voor een gratis bundel op het toestel van die mensen.

Officieel mag ik alleen de contractant spreken maar zou jij de gegevens van jouw buren in je profiel willen aanvullen. Inclusief hun rekeningnummer (mits zij dit goed vinden, uiteraard). Zou je mij daarna een seintje willen geven?