Skip to main content

Sinds maanden ben ik nu bezig om mijn spotify account te koppelen aan mijn KPN account. Dit heeft jarenlang probleemloos gewerkt totdat de KPN mijn verzocht het account opnieuw te koppen. (ca 1,5 jaar geleden) Toen mij dit niet direct lukte heb ik het even laten varen maar nu blijkt dat de kosten van dit account nog steeds werden afgeschreven.

Ik ben nu bijna een half jaar bezig met de helpdesk om dit account weer actief te krijgen.

  • Account tig keer gedeactiveerd en geactiveerd
  • Tickets zijn aangemaakt.
  • Men geeft aan dat het probleem bij KPN zit maar kan niet aangeven waar!
  • Scherm is diverse malen over genomen (om een demo te geven hoe het moest)
  • Stompzinnige medewerkers aan de lijn gehad die mij wisten te vertellen dat ze namelijk geen enkele servicie konden verlenen. Het geld wat ze namelijk ontvingen ging namelijk volledig direct door naar Spotify en niet naar KPN (en val ons dan ook niet lastig)
  • Om dit soort medewerkers te ontwijken heb ik nu een Service Plus account aangevraagd.
  • Niveau van de oplossingen stijgt maar het resultaat is nog steeds hetzelfde
  • KPN geeft nota bene zelf aan dat ze geen SLA meer hebben met Spotify
  • Root cause is mijn inziens vrij simpel omdat ze kunnen niet aangeven welk mail adres is nu gekoppeld aan de bestaande spotify account. Ik daarintegenkan vrij simpel aangeven waarop het altijd heeft gewerkt!
  • Vandaag word ik weer voor de zoveelste keer terug gebeld!

Aantal wederzijdse uren die hierin reeds zijn geinvesteerd slaan nergens meer op, het enige wat werkt is de maandelijkse KPN spotify factuur!

Ik verwacht nu:

Een werkende oplossing en niet meer een nieuwe poging om het aan het werken te krijgen (trial and error)

compensatie van de gemaakte spotify kosten maar ook van de uren die ik nu aan de helpdesk heb gespendeerd

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

 

 

 

Ha @PieterSnoeren, welkom! Je gebruikte een interne benaming, dat heb ik verwijderd. Dat gezegd hebbende: wat ontzettend rot dat je hier nu al zo lang tegenaan loopt. Ik denk dat ik dit voor je op kan lossen. Wil je jouw profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Daarnaast graag het e-mailadres die aan het Spotify account hangt (als dit dezelfde is als waarmee je dit forumaccount hebt aangemaakt, kan je dit achterwege laten), en vanaf wanneer dit speelt. Ik ga voor je aan de slag!


Reageer