Skip to main content

Van tevoren gebeld of mijn abonnement op 16 februari in kon gaan. Er is toen aangegeven dat dat kon. Vandaag heb ikde modem ontvangen en meteen erna een mail gekregen dat de startdatum is verplaatst naar 12 maart. Hier wordt geen uitleg bij gegeven. Ik moet thuiswerken en weet nu niet hoe ik dit moet oplossen. 

Van tevoren gebeld of mijn abonnement op 16 februari in kon gaan. Er is toen aangegeven dat dat kon. Vandaag heb ikde modem ontvangen en meteen erna een mail gekregen dat de startdatum is verplaatst naar 12 maart. Hier wordt geen uitleg bij gegeven. Ik moet thuiswerken en weet nu niet hoe ik dit moet oplossen. 

klanten service al gebeld ?


@Sunshine86 : voor dit soort zaken kun je het beste contact opnemen met 0800 0402 (gratis).

Het forum is niet permanent bemand door KPN’ers en wij reageren ook niet direct. Dat is meestal niet praktisch. 

Mocht je toch via ons geholpen willen worden, kun je dan je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb al 2 keer telefonisch contact gehad vandaag, maar ze kunnen het niet veranderen en geen rede geven waarom het nu een maand moet duren. Ik heb niet voor niks telefonisch het abonnement afgesloten en gevraagd of het 16 februari in kan gaan. 


Ik heb al 2 keer telefonisch contact gehad vandaag, maar ze kunnen het niet veranderen en geen rede geven waarom het nu een maand moet duren. Ik heb niet voor niks telefonisch het abonnement afgesloten en gevraagd of het 16 februari in kan gaan. 

 heb je overstap service ? hoogst waarschijnlijk kun je pas bij de oude over een maand weg .

 


Nee, ik had geen internet en tv. Dus geen overstapservice nodig


Nee, ik had geen internet en tv. Dus geen overstapservice nodig

 

apart . mijn ingang datum was eigenlijk volgnede week .

gistrn kwam mijn pakket binnen . en van morgen om 8.45 was er al en moneur voor het plaatsen van de NT en het opleveren van de lijn . 9.00 was ik al online 

 

dit alles was met 1 gesprek geregelt 


@Sunshine86 Spijtig dat het nog zo lang moet duren. Heb jij misschien een particulier, mobiel nummer van KPN? (zo ja, kan ik daar een gratis, grote weekbundel opzetten)


Nee, ik ben net klant geworden bij kpn.Heb verder geen abonnementen bij kpn.


Dank voor het aanvullen van je profiel. Ik heb nog even meegekeken. De reden waarom je aansluitdatum is verplaatst, is omdat de oude bewoner nog actieve diensten had. Die diensten zijn ondertussen wel opgezegd maar voor dat definitief is duurt het dus nog even. 

Heb jij een mobiel nummer bij KPN? Zo ja, zou je die in je profiel kunnen zetten?


Is wel erg vervelend dat ik afhankelijk ben van de vorige bewoners. Ik heb geen mobiel abonnement van kpn. Ik heb internet nodig voor mijn werk op mijn laptop.


Helaas kan ik nu weinig voor je doen. De leverdatum proberen we zo goed en kwaad mogelijk te halen maar het is helaas nooit met absolute zekerheid te zeggen. 

Misschien is er iets te regelen met de buren en het delen van internet? 


Bedankt. Hier heb ik helemaal niks aan. Leuke eerste ervaring met kpn


Helaas kan ik nu weinig voor je doen. De leverdatum proberen we zo goed en kwaad mogelijk te halen maar het is helaas nooit met absolute zekerheid te zeggen. 

Misschien is er iets te regelen met de buren en het delen van internet? 

serieus  stel je nu voor om te delen met de buren ??moet niet gekker worden .

 zo moeilijk  moet  toch niet zijn om dat te regelen dat ze eerder dan een maand aangesloten wordt 


Is wel erg vervelend dat ik afhankelijk ben van de vorige bewoners. Ik heb geen mobiel abonnement van kpn. Ik heb internet nodig voor mijn werk op mijn laptop.

zij hebben gewoon de boel te laat opgezegt en daar ben je  nu de dupe van


Helaas kan ik nu weinig voor je doen. De leverdatum proberen we zo goed en kwaad mogelijk te halen maar het is helaas nooit met absolute zekerheid te zeggen. 

Misschien is er iets te regelen met de buren en het delen van internet? 

serieus  stel je nu voor om te delen met de buren ??moet niet gekker worden .

 zo moeilijk  moet  toch niet zijn om dat te regelen dat ze eerder dan een maand aangesloten wordt 

Heb per ongeluk op beantwoord gedrukt. Dit kan je dus niet terugdraaien, maar precies wat moet er gebeuren dat het nog een maand moet duren


De opzegging van de vorige bewoner is er recentelijk ingezet. Daar zit een standaard opzegtermijn bij, helaas. 

Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?