Skip to main content

goedemiddag,

na maanden wachten is vandaag glasvezel verbonden inde meterkast. Het modem is online.
maar geen internet. nu blijkt dat er ergens een datum is vastgesteld van 23 augustus als startdatum ( plandatum ) zonder dat ik daar iets van weet. ik heb namelijk al vanaf mei 2021 de aanvraag gedaan. 
Waarom kan de plandatum nu gewoon niet naar vandaag of morgen worden gezet? kleine handeling en groot klantplezier...we wachten al veel te lang...

Het is niet zomaar even op een knop drukken en je hebt internet. Kpnnetwerk.nl heeft glasvezel aangelegd en nu is kpn de provider aan de beurt. Twee verschillende bedrijven.Vul je profiel gegevens helemaal in dan kan een moderator kijken hoe het met de planning is.


okee, heb nu de profiel gegevens aangevuld...hoop datde plandatum gewoon naar morgen kan. verbinding is getest en werkend.


okee, heb nu de profiel gegevens aangevuld...hoop datde plandatum gewoon naar morgen kan. verbinding is getest en werkend.

Hallo @marco 1970 Wat is dan het probleem als je een werkende verbinding hebt?

 


nou plandatum is datum die kpn hanteert om het abonnement te starten...en die is op de een of andere manier naar de 23e gezet..terwijl ik zelf niets weet van deze datum..dus wordt pas aktief op de 23e...


nou plandatum is datum die kpn hanteert om het abonnement te starten...en die is op de een of andere manier naar de 23e gezet..terwijl ik zelf niets weet van deze datum..dus wordt pas aktief op de 23e...

Hallo @marco 1970 , sorry als ik het verkeerd begrijp, je schrijft in een eerdere reactie dat je alles getest hebt en dat het werkt, dan heb je toch niets meer met een plandatum te maken, dan werkt het nu toch al?

 


nou plandatum is datum die kpn hanteert om het abonnement te starten...en die is op de een of andere manier naar de 23e gezet..terwijl ik zelf niets weet van deze datum..dus wordt pas aktief op de 23e...

Hallo @marco 1970 , sorry als ik het verkeerd begrijp, je schrijft in een eerdere reactie dat je alles getest hebt en dat het werkt, dan heb je toch niets meer met een plandatum te maken, dan werkt het nu toch al?

 

Netwerknl heeft de glaskabel doorgemeten na aanleg meterkast waarschijnlijk. Dat heeft niks met internet te maken.

 

Maar @marco 1970 wie heeft dat aangesloten dan, netwerknl? Ik bedoel een NT en daaraan je modem.

Dan brand waarschijnlijk het lampje glas niet. Zoiets?

 


Hoi @marco 1970, ik heb geprobeerd om de aansluitdatum naar voren te halen. Helaas gaat dat voor morgen niet meer lukken, wel is het gelukt om de 20e signaal op de lijn te zetten!


Daar ben ik erg blij mee, top voor de service. betekend dit dat in de loop van vrijdag de glasvezel lijn actief wordt?


Klopt helemaal! @marco 1970