Skip to main content

Wie geeft mij uitsluitsel. Afgelopen zaterdag is er voor mij een ticket aangemaakt. Zou binnen 48 uur op gereageerd worden.

Omdat ik niet gehoord heb woensdag maar weer gebeld. Kreeg als antwoord dat er voor donderdag 15.00 uur gereageerd zou worden. Donderdag om 17.00 nog niets. Weer gebeld. Mijn vraag werd als zeer vreemd ervaren. Aan een ticket zou geen tijdlimiet gekoppeld zijn.

Wie geeft het juiste antwoord in deze multiple choice vraag?

Dank voor de reactie.

Maus 

@maupie1951 Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp volkomen dat je hier graag duidelijkheid over wil hebben. Ben je inmiddels al gebeld? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag. Zou je dan jouw profiel kunnen aanvullen? Dan kijk ik even met je mee! 


Heel herkenbaar, ik wacht al 48 uur om teruggebeld te worden voor een (door mij) betaalde monteur om mijn glasvezel kabel en box te repareren. En er gebeurt helemaal niks…. Ticket aangemaakt voor back office, elke dag gebeld en we wachten al vanaf donderdag zonder internet.

 

Als pleister op de wond gaan ze een noodpakket sturen…. die maandag aankomt. Super handig met thuiswerken en een gezin zonder internet vanaf donderdag.