Skip to main content

Ik heb van jullie een direct online noodpakket omdat het maken van de kabel langer duurt dan gehoopt. Nu heb ik afgelopen dinsdag gebeld met jullie voor het opwaarderen van de Alcatel router maar volgens mij is dit niet goed gegaan ik kan nog steeds het internet niet meer gebruiken en vorige keer kreeg ik een mail van de opwaardering die heb ik nu niet gekregen? Is het opwaarderen goed gegaan en klopt er bij mij iets niet of is er niks bij gezet?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Dan nog maar een keer bellen met de klantenservice 0800-0402. Doe dit wel met het telefoonnummer wat bij kpn bekend is!!

Hoi ​@Mlianne. Welkom op de KPN Community!

Erg lastig dat je nog even zonder vast internet zit, maar gelukkig hebben we dan een oplossing in de vorm van een noodpakket voor je beschikbaar. Dan is het wel belangrijk natuurlijk dat je een beetje makkelijk kan opwaarderen. Zoals je merkt duurt het even voordat we hier als moderator reageren, dus hopelijk heb je alweer telefonisch contact gezocht. Zo niet, dan raad ik je dat aan zodat je zo snel mogelijk geholpen kan worden. Dat kan ook gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Reageer