Skip to main content

Goedendag

 

Ik zit al van af 31 december zonder vaste telefoon en internet ( ADSL )

Ik heb al diversen malen contact gehad met de helpdeks van KPN en

er is ook al een monteur langs geweest en er is geconstateerd dat de kabel in het straatwerk 

is beschadig deze reparatie is nog steeds niet uitgevoerd.

Ook krijg ik steeds meer het idee dat kpn het allemaal niet zo belangrijk vindt. 

er wordt van alles beloofd maar uitvoering ????

Hallo @Geertje989 , een storing is nooit fijn, maar al bijna vier weken zonder internet is natuurlijk totaal niet de bedoeling.

Hoe de planning is bij KPN weet ik niet (ze komen mensen tekort), maar je kan via de helpdesk wel een noodpakket aanvragen. Dan krijg je een 4G databundel die je gratis kan ophogen zolang de storing duurt.

Bel met 0800-0402 en spreek in “storing”. Vraag de medewerker om een noodpakket en vermeld daar dan ook maar bij dat je al vier weken zonder internet zit.


Heb ik al diverse malen gedaan . krijg ook netjes een noodpaket maar het probleem zit zo ze mij hebben vertelt bij de uitvoering afdeling KPN netwerk . 

Die hebben weer aannemers  die de reparatie uitvoeren  daar gaat kennelijk iets mis.


Goedemorgen @Geertje989 en welkom hier op ons forum!

Dat is inderdaad een hele behoorlijke periode dat je nu zonde diensten zit en ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Heb je hier ook al eens contact over gehad met KPN Netwerk? Hopelijk kunnen zij je hierin van concretere informatie voorzien. 


Al diverse malen geprobeerd om binnen te komen ik val in het keuze menu onder optie 5 vaste lijn krijgt dan te horen deze optie wordt niet ondersteund en dat was het dan maar heb gisteren met de helpdesk van Kpn gebeld en er zit vooruitgang in


Al diverse malen geprobeerd om binnen te komen ik val in het keuze menu onder optie 5 vaste lijn krijgt dan te horen deze optie wordt niet ondersteund en dat was het dan maar heb gisteren met de helpdesk van Kpn gebeld en er zit vooruitgang in

Dat is fijn om te lezen @Geertje989 en hopelijk wordt dit heel snel opgelost! 🙏🏻


Hoera vanmiddag om 14.00 uur werd ik gebeld door de monteur dat de kabel is hersteld 

ik heb weer vaste telefoon en internet werkt ook .


Hoera vanmiddag om 14.00 uur werd ik gebeld door de monteur dat de kabel is hersteld 

ik heb weer vaste telefoon en internet werkt ook .

Super @Geertje989, heel fijn om te lezen en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt laten weten :)