Skip to main content

Sinds dinsdagochtend 13 juni geen internet en tv ontvangst meer. Iedereen in onze straat die bij KPN aangesloten zit heeft dit probleem. Nog steeds niet verholpen en onze  mb’s zijn inmiddels op. Kunnen dus niks meer. KPN is pas gisteren begonnen met het zoeken naar de oorzaak en verschuift nu doodleuk elke keer de tijd dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Mensen bij klantenservice weten het ook niet. Ondertussen kan er niet thuis gewerkt worden enz.  Kortom KPN heeft geen haast en laat zijn klanten lekker in de steek. Toch maar weer naar Ziggo?

Storingen kunnen zeer complex zijn en zijn altijd vervelend. Kpn heeft er geen baat bij om storingen niet op te lossen.  Je kan er dus vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt.  De krapte op de arbeidsmarkt werkt ook niet mee. Wellicht kunt u, als u een mobiel abonnement heeft bij kpn, een grote bundel krijgen. Bel daarvoor even met de klantenservice 0800-0402 


@DvB71 Welkom op het forum. 

Klopt het dat de storing kort na het plaatsen van dit bericht opgelost is? 

Mocht dat inderdaad zo zijn kun je hier voor de dagen dat je storing hebt gehad gecompenseerd worden. 


Storingen kunnen zeer complex zijn en zijn altijd vervelend. Kpn heeft er geen baat bij om storingen niet op te lossen.  Je kan er dus vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt.  De krapte op de arbeidsmarkt werkt ook niet mee. Wellicht kunt u, als u een mobiel abonnement heeft bij kpn, een grote bundel krijgen. Bel daarvoor even met de klantenservice 0800-0402 

> Storingen kunnen zeer complex zijn….

De kpn heeft dit zelf zéér “complex” gemaakt en wel zo dat ze het zelf niet eens meer begrijpen. Je wordt dan van het bekende kastje naar de muur gestuurd omdat ze zelf niet meer weten wie nu “verantwoordelijk” is om een storing op te lossen.

Wanneer ik dit forum niet gekend had, bleef ik zitten met een probleem (met het modem ID) dat echt niet door de kpn opgelost werd. Mooier nog ze wisten helemaal niet waar ik het over had of wat ik nu wilde. Ze laten je dan alleen met een probleem en ik kan mij dan best voorstellen dat er dan mensen wanhopig worden en niet meer weten hoe nu verder. Niemand van de kpn is dan thuis en laten hun klanten dan mooi in de kou staan. Met andere woorden zoek het zelf maar uit. Wij helpen je niet.

> Kpn heeft er geen baat bij om storingen niet op te lossen.

Nou ik kan je verzekeren dat het de kpn geen r**t kan schelen om storingen op te lossen. Ik ken diverse mensen die minstens één jaar op glasvezel hebben moeten wachten. Alle mensen om hun heen hadden al een jaar glasvezel en kpn heeft er helemaal niets aan gedaan om dit op een normale termijn op te lossen. Natuurlijk geen echte “reclame” voor glasvezel, maar dat kan de kpn niets schelen. Onnozele klanten genoeg…………..