Skip to main content

stekker van modem v10a afgebroken, zou graag een nieuwe willen aanvragen, want ik heb geen internet

Hallo @Geintjebij,

Het snelste is om nu even te bellen met 0800-0402 of via de chat op kpn.com/service. Dan sturen ze je graag een een oplossing voor je probleem. Het is hier erg druk en is bellen/chatten voor nu even de snelste optie.


Ik heb al 2x gebeld, en na het doorverbinden slaat de lijn dood


Hallo @Geintjebij,

Dit heb ik ook vaker gelezen vanavond. Zou je je forumprofiel dan willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik kijken of ik je topic onder de aandacht kan brengen van een moderator. Ik vermoed alleen dat het vanavond niet meer gaat lukken, gezien ze tot 22:00 werken. 


Bedankt! Ik zal mijn gegevens aanvullen

 

Betreft trouwens de twee pinnen die in het stopcontact moeten.

Die pinnen zijn afgebroken door een ongeluk.

 


Hi @Geintjebij, goed dat je even aan de bel trekt hier, dat je stekker kapot is is niet zo handig en dat je vervolgens telefonisch geen contract met ons krijgt helpt dan niet mee :slight_frown:

Gek genoeg geeft mijn technische meetsysteem aan dat je verbinding het op dit moment goed doet. Zonder stekker zou dat niet moeten kunnen, dus ik hoor graag van je of je in tussentijd wellicht een oplossing hebt gevonden voor de defecte stekker? Zo nee, dan is mijn meetsysteem overduidelijk in de war en zal ik een andere weg gaan bewandelen om dit probleem opgelost te krijgen :slight_smile:


Die pinnen heb ik provisorisch met tape vastgemaakt. 

Niet ideaal voor lange tijd dus.

Gr. Ben

 


@Geintjebij . Dat is niet wenselijk.  Ik heb het verzoek gedaan om jou een nieuwe voeding te sturen. Ik verwacht dat er binnen een paar dagen een SMS’je bij jou binnenkomt met logistieke informatie.

Mocht je vrijdag nog niks gehoord hebben, laat het weten. 


Bedankt!

Ik zag dat die adapter met die pinnen erop los te schuiven zijn.

Alleen een plaatje met die pinnen zou voldoende zijn.


Zo specifiek kan ik onze logistiek helaas niet aansturen, @Geintjebij .  Maar ik heb er vertrouwen in dat jij eerdaags een nieuwe voeding kan afhalen bij een PostNL punt in jouw omgeving.

 


Bedankt voor de service.

Ik heb een nieuwe modem ontvangen.

Ik had eigenlijk alleen een adapter nodig, of nog specifieker, een schuifje met de stekker.

Ik weet niet wat ik met de nieuwe modem zelf moet doen? Kan ik die terugsturen?

 

(Ter illustratie van het schuifje waar ik het over had)

 

 


welke experiabox heb je ontvangen dan

 

 


welke experiabox heb je ontvangen dan

 

 

 

Dezelfde die ik al had de v10a


oke

dat is mooi kwestie van alleen de voeding te vervangen (of klepje)

simpeler kan het niet zijn


Dat klopt. Maar wat moet ik met het modem doen


Ik zou die op reserve houden, @Geintjebij . Mocht jouw huidige v10a er ooit de brui aan geven heb je direct vervanging. 

Mocht je dit liever niet willen kun je hem kosteloos terugsturen: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.