Skip to main content

KPN,

Ik wordt helemaal gek van het bellen namens kpn… ik wordt bijna wekelijks gebeld door partijen die mij een kpn abonnement willen verkopen. Ik sta in het bel me niet register, enkel en alleen om bellen door kpn te voorkomen… Kennelijk maakt dit niks uit voor jullie.

 

Dit constante bellen heeft er voor gezorgd dat ik nooit meer ook maar iets met kpn te maken wil hebben of een product van jullie wil afnemen... 

Hoi @Donderloper, welkom. 

Wat vervelend om te horen dat jij telkens gebeld wordt. Wij horen ons namelijk netjes aan het bel-me-niet register te houden. Ik snap dat het behoorlijk irritant is als je telkens gebeld wordt, naar mijn weten horen wij ook met één keer nee genoegen te nemen. Door welk nummer word je telkens gebeld? Ik kan je geen oplossing beloven helaas, maar ik wil graag uitzoeken of jij niet te maken hebt met Phishing of hier in ieder geval melding van maken. 


Oh ik zie net dat er een reactie is gegeven. Ik vroeg me idd ook af via welk nummer u gebeld wordt. Daarnaast is het wel zo dat u gebeld mag worden door bedrijven en organisaties waar u klant van bent (geweest). In dat geval zou u het het betreffende bedrijf, in dit geval KPN, via recht van verzet hiermee aan kunnen geven dit niet meer te willen.