Skip to main content

Goedemorgen,

 

Sinds afgelopen donderdag werkt mijn glasvezel niet meer. Er zijn al tweemaal monteurs langs geweest (afgelopen vrijdag een KPN monteur en gisteren een monteur van KPN Netwerk). Echter konden zij het beiden niet zelf oplossen. Nu werd ik vandaag gebeld voor een vervolgafspraak om de storing op te lossen; echter zou dit pas per donderdag 18 augustus kunnen. Nu begrijp ik dat het in deze tijd lastig is qua beschikbare mensen; zeker in combinatie met de vakanties natuurlijk. Echter heb ik op dat moment dan al 2 weken lang geen internet. Zijn er mogelijkheden vanuit KPN voor een tijdelijke oplossing tot die tijd?

 

Mvg,

Andy

Goedemorgen @AC84 en welkom hier :)

Het duurt helaas nog even voordat het 18 augustus is dus goed dat je ons ook via deze weg benadert! Ik ben bang dat ik de afspraak met de monteur niet naar voren kan halen maar kijk wel graag of ik tijdelijk een andere oplossing aan kan bieden. Zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodat je dat hebt gedaan? Dan kijk ik vanuit daar graag eventjes verder!


@AC84 Ik denk dat een van de moderators hier wel een noodpakket voor kan regelen.

 Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Ah, JanZ was me voor 😁

 


Beste Jan,

 

Bedankt voor de snelle reactie 🙂 Als het goed is; is mijn forumprofiel geupdate nu.


Beste Jan,

 

Bedankt voor de snelle reactie 🙂 Als het goed is; is mijn forumprofiel geupdate nu.

Top, dankjewel @AC84 :)

Ik heb een zogenaamd noodpakket voor je aangevraagd en dit ligt morgen voor je klaar bij de Primera (Lardinoisstraat 1 -3). Je ontvangt hiervan ook nog een sms bericht. In dit noodpakket zit een zogenaamde mifi router zodat je gebruik kunt maken van het internet en er zit een Digitenne ontvanger bij zodat je ook televisie kunt kijken. Verder zie ik dat er een ticket openstaat bij de technische dienst betreffende je glasvezelaansluiting, het ligt bij de juiste mensen!


Thanks! Heb de SMS inderdaad al binnen. Bedankt, hartstikke snel geregeld zo :)


Thanks! Heb de SMS inderdaad al binnen. Bedankt, hartstikke snel geregeld zo :)

Heel erg graag gedaan @AC84 en mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag :) 


Goedemorgen,

Ondertussen is mijn internet nog steeds niet gemaakt (31 augustus gaan ze weer een poging wagen), maar sinds gisteravond werkt het noodpakket niet meer. Ik heb geen internetverbinding meer. Ik dacht misschien dat ondertussen de 100GB op was en heb gisteravond gebeld met 0800-0402 om het te laten opwaarderen, maar het werkt nog steeds niet. Is het op de een of andere manier gedeactiveerd?

Mvg,

Andy​​​​​​