Skip to main content

Sinds afgelopen donderdag al geen internet/tv meer.

monteur is langsgeweest maar die kon het niet vinden,het zou verderop in de straat niet goed zitten.

aanvraag voor een noodpakket gedaan maar ook dat wordt niet geleverd.

momenteel raken onze mobiele bundels leeg,

wat raden jullie aan

Heb je een een abonnement van kpn voor je mobiel? Zoja bel dan de klantenservice 0800-0402 en vraag om de gratis weekbundel. Overigens is er een beperkt aantal noodpakketten die vaak niet op tijd teruggestuurd worden. Vandaar dat het soms niet mogelijk is. Nog een keer bellen met de klantenservice is verstandig. Eventueel een beroep doen op de buren of je de verbinding tijdelijk met hun kan delen. 


Nee heb geen mobiel 

ik ben al twee dagen aan het bellen

maar vind het schandalig dat het zo gaat.

Op deze manier wordt ik op kosten gejaagd door extra bundels voor de hoofdprijs aan te schaffen.

tis toch niet zo moeilijk om zo’n pakketje klaar te hebben liggen en dat ik die zelf op zou gaan halen

zo ben ik dan ook wel weer.

maar begin me geduld aardig te verliezen 


Altijd vervelend, een langdurige storing doordat het buitenshuis zit. 

Nee heb geen mobiel 

Een noodpakket houdt in

bundel van 100 GB op een mobiel abonnement van kpn. Als je dat niet hebt (andere provider dus) kun je geen internet noodpakket krijgen helaas.

Verder houdt het in: een digitenne ontvanger voor tv.

Is het niet mogelijk tijdelijk de wifi van de buren te gebruiken? Ik heb met mijn buren onderling afspraken bij wederzijdse internet storing. Zij mogen dan op mijn (gast)wifi en ik op die van hun.


Reageer