Skip to main content

Klopt het dat er bij ons postcode 3075ZM in Rotterdam storing is of hebben jullie onderhoud werksaamheden?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @annemaadrie Ik kijk dat graag voor je na. Wat ervaar je precies voor problemen? Kun je daar iets meer over vertellen? 

 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Onze modem gaat telkens uit zodat we geen internet en telefoon hebben Wi-Fi 4G doet het wel het was gisteren nacht maar nu ook net (15:45 uur) onderin in de takenbalk kwam ipv een pc-scherm wat internet voorstel een wereldbol te staan ik heb de modem opnieuw opgestart en gisteren nacht ook al een paar x met 1 a 2 minuten ertussen maar het lampje bleef rood misschien ligt het aan de modem we hebben die al sinds we bij jullie zijn 

 

Mvg Annemarie Heus 


Dat kijk ik graag voor je na. Ik heb wel echt je gegevens nodig, @annemaadrie Vul je ze in op je KPN Forum profiel


Hoi @Bart_ , ik kom hier toevallig langs en zie dat er weer een BB code tussendoor geglipt is.

KPN forum profiel werkt beter :wink:


Ik heb met behulp van mijn partner de gegevens van mij ingevuld wat ik wist

 

Mvg Annemarie Heus 


Dat kijk ik graag voor je na. Ik heb wel echt je gegevens nodig, @annemaadrie Vul je ze in op je KPN Forum profiel

Ingevuld wat ik weet hoop dat jullie er wat aan hebben 

Mvg Annemarie Heus 


Ha @annemaadrie Ik heb net je verbinding doorgemeten, maar ik zie niet direct iets geks. Kun je me iets meer informatie geven? Heb je alles bekabeld aangesloten of maak je gebruik van wifi? 

Je vertelde dat de volledige verbinding wegvalt en dat het lampje op de Experia Box rood wordt. Herstelt dit uit zichzelf weer? Zou je je Experia Box eens eens een volledige fabrieksreset willen geven? Vaak helpt dat al veel. 


Dag @annemaadrie Ik heb geen antwoord meer van je gelezen. Wellicht heb je op een andere manier een oplossing gevonden? Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag! 


Reageer