Skip to main content

We hebben sinds woensdag 20 januari niets meer van KPN. We hebben een alles in 1 pakket en niets doet hey meer.

Vermoedelijk hebben ze de koper lijn afgesloten en de glasvezel krijgen ze niet aan. 

Er is een monteur geweest en die kon het niet oplossen, nu na 15x bellen en steeds maar een bel miep aan de lijn te krijgen wil ik een oplossing of doorgestuurd worden naar een chef/manager want in deze tijden van thuis werken kan dit niet.

 

Ook krijg ik steeds een mail dat mijn bestelling 3 februari gereed wordt gemaakt en nu is dat al 5 februari geworden, MAAR Ik HEB NIETS BESTELD!!!!!!

 

Jullie maken er een zooitje van en nemen niet uit je eigen contact op met de klant en zijn blijkbaar niet kundig genoeg om dit op te lossen dus nu een oplossing bieden anders ben ik er klaar mee

@Jan valk Welkom op het forum. 

Wat super vervelend dat je al zo lang geen diensten hebt. Ik zie inderdaad dat er al veel contact is geweest en dat er inderdaad zelfs al een monteur is geweest. 

Ook is onze afdeling spoed en herstel er mee bezig. De juiste en snelste processen om het probleem op te lossen lopen dus al. 

Ik snap dat je het liefst zou zien dat ik het probleem met een druk op de knop op zou kunnen lossen en dat zou ik ook het liefst willen. Maar de situatie is complexer dan dit, ik kan dan helaas niet anders vragen dan af te wachten. 

 


Hoe kunnen jullie spreken over spoed en herstel als er geen spoed geleverd wordt. Als ik een nieuw abonnement afsluit ben ik met 3 dagen in de lucht..…

Iedereen werkt thuis en dat wordt nu onmogelijk gemaakt. Ik krijg onbegrijpelijke mails dat mijn bestelling 3 februari wordt klaar gemaakt, vervolgens krijg ik er net 1 dat dat 5 februari wordt en ik heb niets besteld.

Ook heeft nog steeds niemand mij nu uitgelegd wat hey probleem.nu is.

Als.ik nu bij jullie op zeg heb ik.over 3 dagen internet van een ander bedrijf dus ik zie het probleem van helpen bij een oplossing en contact houden vanuit kpn naar de klant toe niet


@Jan valk Zoals ik aangaf wordt er dus gewerkt aan een oplossing, er is een onterechte technische wijziging geweest er is geprobeerd deze tegen te houden maar dit is niet gelukt. 

Deze wijziging is vastgelopen, mijn collega's zijn druk bezig om er voor te zorgen dat de vastgelopen wijziging uit het systeem gehaald kan worden zodat je zo snel mogelijk weer aangesloten kunt worden. Het is complexe situatie waar zoals je merkt helaas tijd voor nodig is. 

Nogmaals, ik zou het liefst hier op een knop drukken en er voor zorgen dat alles weer werkt, maar het ligt helaas complexer dan dat. 


nog steeds de storing niet opgelost, nummer van spoed en herstel gehad met een pincode.
Die heeft het 2 weken gedaan, nu bel ik ze weer voor een status update (en na een email dan mijn pakket is geannuleerd??????????) en werkt het niet meer en de gewone klantenservice kan me niet helpen, ik weet het niet meer ik geef de hoop iig op want dit slaat nergens op.
Ik kan nu nergens terecht

 


@Jan valk Als ik het goed zie dan is er een dag na dit bericht contact geweest met mijn collega's en is er meer duidelijkheid gegeven. 

Is het nu inderdaad duidelijker geworden? 


Nope, er is gebeld en ze zeiden dat ze snel contact op zouden nemen  en heb weer een nummer en pincode  gehad ook een mobiel nummer van iemand die hoger in rang staat.

Tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet gebeld om uitleg te krijgen wat er nu is en hoe lang het gaat duren. Ik bel bewust zelf niet om nu eens te kijken hoe lang het duurt voordat jullie zelf eens de moeite nemen.

 

Zelfs Jorg Kramer heeft er tussen moeten komen maar heeft tot nu toe geen invloed gehad en weet nog steeds niets 


Ben gewoon even benieuwd of jullie zelf de moeite nemen om te bellen en duidelijk uit te leggen wat er nu is wat jullie eraan gaan doen en hoe lang dat gaat duren.

 

Het contact van afgelopen dagen bestond uit: alle alarm bellen rinkelen, het heeft de hoogste aandacht en als er niet gebeld wordt belt u zelf nog maar even naar mijn 06 of naar de spoed en herstel maar ik vind dat de bal bij jullie.ligt en wacht eens even af hoe lang dit dan zal duren anders contact ik Jorg Kramer gewoon weer


@Jan valk Bedankt voor je reacties. 

Heel bijzonder! 

Je hebt dus geen sms van KPN ontvangen en ook geen voicemail bericht van mijn collega's? En vreemd genoeg zie ook een notitie van mijn collega waar in staat dat er contact is geweest op 18-02 rond 09:45. 

Van dit alles is dus bij jou niets bekend? 

 


Zoals ik 2 berichten terug heb geschreven is er gebeld naar aanleiding van mijn klacht op klachten kompas.

In dat gesprek is gemeld dat er contact opgenomen zou worden over wat de huidige status is en wat ze van plan zijn te gaan doen en dat alle alarm bellen rinkelen.

 

Er is geen uitleg geweest wat de huidige status is, niet wat ze gaan doen en ook  niet hoe lang ze er nog over willen gaan doen. Dit was een telefoontje met een simpele oppervlakkige mededeling.

Geen sms gehad wel een email met een nummer en pincode zoals ik al schreef.

 

Maar er werd gezegd dat ik op de hoogte gebracht zou worden mbt de stand van zaken tot dusver en dat is niet gebeurd dus ik wacht af tot iemand de moeite neemt om mij wel in te lichten over de stand van zaken planning en oplossing en ik ga er niey meer zelf achteraan bellen dat heb ik een maand lang gedaan en daar ben ik klaar mee


Als men zegt mij te bellen met spoed te bellen met een status update en een voortgang planning en men doet dit niet....ga ik er na talloze telefoontjes vanuit mijn kant niet meer achteraan bellen maar verwacht ik (tegen beter weten in) dat men nu wel zelf belt met een update 

 

Een standaard telefoontje met het heeft alle aandacht en u kunt er vanuit gaan dat het spoedig wordt opgepakt gaat er na een maand bij mij niet meer in, dan moet je geen woorden roepen maar daden tonen en bellen wat de status is en de planning en waarom het contact zo moeizaam loopt vanuit jullie kant.

Ik vreet jullie niet op hoor


Van dit soort topics krijg ik altijd de indruk dat er onvoldoende rekening wordt gehouden met klantbelangen. Alle problemen intern worden geweten aan "het interne systeem, of de systemen".

Is er nu echt niemand die de moeite neemt om die klant gewoon ouderwets eens te bellen en in klinkklaar Nederlands uit te leggen hoe deze situatie is ontstaan en hoe die gaat worden opgelost?

Klantgericht werken en denken anno 2021 is soms ver te zoeken als ik al die topics hier doorlees.

Als dat maar goed komt bij mijn bestelling……. ;-)