Skip to main content

Goede morgen,

Wij hebben een storing van inmiddels 5 weken nadat we aangesloten waren, vorig jaar November, op het glasvezel. De storing betreft Thuis internet, TV en Telefoon.

Dit is inmiddels de 4-de keer vanaf dec. 2020 dat wij een storing hebben, alleen deze keer duurt het al zo lang. De storing is in Apeldoorn in de wijk De Heze.

Is er iemand die ook een storing heeft in deze wijk?

Weet iemand wat wij nog kunnen doen om de storing te laten oplossen? Wij hebben al iedere week, in het begin iedere dag zelfs, contact gehad met KPN en de storingsdienst. We zitten “in de wacht” totdat ze gaan oplossen, zeggen zij.

Alvast bedankt

Hallo @Tabitha R4 , via onderstaande link kun je zien of er een storing is op jouw adres:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Heb je de glasmodem al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en de router al eens een fabrieks-reset gegeven.

Groeten van een plaatsgenoot. In mijn wijk (Sprengenbos) is glasvezel in aanleg.:relaxed:

 


Beste JanD, wij hebben alles wat werd voorgesteld door KPN gedaan. De probleem ligt bij de aansluitingspunt buiten en/of in het gebouw vanaf de aanleg. Dit is al in de eerste 2 weken geconstateerd door verschillende monteurs van KPN en KPN-Netwerk. Dankjewel voor uw reactie!

 


Hallo @Tabitha R4 , graag gedaan en succes met het oplossen van de storing.

Kun je eens een foto plaatsen van de glasvezelaansluiting?

 


Hoi @Tabitha R4 ! Welkom op ons forum!

Graag wil ik je verder helpen. Zou je hiervoor je profiel kunnen invullen met de benodigde gegevens zodat ik voor je op onderzoek uit kan gaan? :mag:
Geef je hier een reactie zodra het gelukt is?