Skip to main content

Sinds in ieder geval vrijdagmiddag heb ik geen internet meer thuis. Meerdere malen modem opnieuw opgestart, harde reset uitgevoerd, maar nog steeds geen verbetering.

Via de helpdesk komt eruit dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de wijkcentrale. 

 

Hoe en wanneer wordt dit opgelost?

Ojee @Jonathan.janse, niet zo leuk dit :slight_frown:

Als ik het goed begrijp heb je al wel gebeld met de klantenservice via 0800 - 0402? En daar hebben ze je wel verteld dat er geen verbinding kan worden genaakt met de wijkcentrale maar verder geen uitleg gegeven of vervolgstappen genomen? 

Ik wil je toch aanraden om nogmaals met onze klantenservice te bellen, door drukte kan het soms even duren voor een moderator je hier verder mee kan helpen, aan de telefoon heb je één-op-één contact en kan je direct verder worden geholpen!

Mocht het toch je voorkeur hebben om via deze weg verder geholpen te worden, dan kan dat uiteraard ook! Zou je in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Gegevens toegevoegd


Bedankt @Jonathan.janse, ik zie inderdaad dat er iets niet goed lijkt te gaan in de centrale en heb direct een monteer ingepland voor het eerstmogelijk moment, maandag de 18e tussen 14:00 en 16:00. Ondanks dat het probleem in de wijkcentrale lijkt te liggen, is het wel van belang dat je thuis bent op het moment van de afspraak dus als dit tijdstip niet uitkomt, kan de afspraak verder de toekomst in worden geschoven. Hoor dus graag of het uitkomt en zo nee, wanneer dan wel. 

Ook heb ik extra data aan je mobiele nummer toegevoegd, zodat je daar weer mee online kunt totdat de monteur het probleem heeft verholpen!


Super, bedankt voor het snelle oppakken.

 

Graag de afspraak verplaatsen naar dinsdag zo laat mogelijk op de dag.

Kreeg het net zelf online niet voor elkaar om te verplaatsen.

 

Alvast bedankt


Jammer dat het verplaatsen je zelf niet lukt, ik heb hem verplaatst naar de 19e tussen 19:00 en 21:00 :slight_smile:


Helemaal geweldig.

 

Bedankt!