Skip to main content

Momenteel is ergens in mijn wijk een storing. Betreft in Zwaag Noord Holland. 
Ik lees meerdere meldingen en contacten met KPN. Zelf ervaar ik inmiddels ook dat we geen internet is.

Volgens KPN storingen is er echter geen storing op mijn postcode. 
Hoe kan ik gekoppeld worden aan de bestaande storing? 

ik woon in de Bangert Oosterpolder ook hier storing van de tv en internet sinds 22:30 gaaf bij mijn ook niks aan


Hier ook op de Paaldijk storing 


...en op de Dijkgraaf ook een storing, omstreeks 22.30 idd.


KPN bellen en storing melden. 

Hoe meer uit postcode gebied hoe beter. 

Ook ff op http://kpn.com/storing checken of het al geëscaleerd is tot grotere storing. 

Voor storingen 24/7

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)


Ik heb net 27 minuten in de wacht gestaan dus heb opgehangen. Bel morgenochtend mocht de boel nog steeds niet gefixed zijn. 


ik kom zelf met bellen er amper doorheen en met 4G van kpn ook kan de storing niet melden telefonisch 


Ben door de wachtrij heen gekomen en vriendelijke mijnheer gesproken.

Storing door een kabel die geraakt is op bouwterrein in de buurt.

Wordt morgenochtend gestart met verhelpen omdat dan het bouwterrein bereikbaar is.

Doorlooptijd herstel 1 uur.

Gehoopte hervatting internet/TV omstreeks 9 or 10 uur ‘s ochtends.

Allemaal grove inschattingen, uiteraard.


bij mijn werkt het inmiddels weer 


@marcojaguartje bij mij nog niet, maar ‘t is mooi geweest voor vandaag. 😊


Goedemorgen @RemcoQ13 (en de rest van de mensen die hebben gereageerd)!

Deze storing zou inmiddels weer verholpen moeten zijn, kunnen jullie dit (los van @marcojaguartje die al aangeeft dat alles bij hem weer werkt) bevestigen? In ieder geval excuses voor het ervaren ongemak! 


Goedemorgen @RemcoQ13 (en de rest van de mensen die hebben gereageerd)!

Deze storing zou inmiddels weer verholpen moeten zijn, kunnen jullie dit (los van @marcojaguartje die al aangeeft dat alles bij hem weer werkt) bevestigen? In ieder geval excuses voor het ervaren ongemak! 

Goedemorgen! Sinds vanmorgen hebben we inderdaad thuis weer verbinding.

Bedankt voor je reactie!


Alles werkt weer


Fijn om te lezen dat alles inmiddels weer werkt en ook bedankt dat jullie dit hier nog even hebben willen laten weten @RemcoQ13 & @Harmpie123 :) 


Reageer