Skip to main content

Heb sinds vanmiddag (zaterdag) geen WiFi+tv+bellen meer.  Pijn zit hem waarschijnlijk in de aansluiting/modem. Omruilen van een Experia V10 (van XL winkel) bood helaas geen soelaas. Thuisnetwerk is goed. Bij herhaalde controles van afstand blijkt Experia nog steeds onbereikbaar. 

Storingsmonteurs kunnen pas aanstaande donderdag langskomen (over 5 dagen...). Ben dit absoluut niet gewend van KPN (service&snelheid?). Noodgedwongen maar zo door laten gaan, maar wat kan je ook anders? In het verleden werd er naar mijn idee vele malen sneller door KPN gereageerd op een storing.

Dankzij telefoonmedewerkers nog iets tijdelijks vanaf dinsdagmiddag kunnen regelen, maar nog steeds dus pas na 3 dagen….. Een compleet huishouden 5 dagen zonder en bovendien door de week online thuiswerkers en een studerende? En dat voor een product waar je (thuis) tegenwoordig zowat geen dag meer zonder kunt.

Op deze manier wordt het bij KPN een steeds matigere dienstverlening. Zo weinig mogelijk mankracht inzetten om iets te verhelpen met het risico dat het wel eens vaker zo mis kan gaan met je product? Riskante bedrijfsstrategie hoor. Als dit de opmaat bij KPN in de toekomst is, dan kan je als voorheen trouwe klant maar beter uitkijken naar een alternatieve leverancier, ben ik bang. 

Precies zelfde probleem. Eerst melden dat het aan mij ligt om vervolgens te melden dat het naar de back Office is gestuurd. Ze hebben geen idee hoe lang het gaat duren. 
niet wat ik van KPN gewend ben. 


Hallo @TJSR, welkom op ons forum!

Ik snap heel goed dat het vervelend is om langere tijd zonder diensten te zitten, helemaal nu bijna iedereen thuiswerkt en studeert. Juist doordat iedereen thuiswerkt en studeert is het bij ons ook drukker. En door alle maatregelen die wij hebben getroffen in verband met het Corona virus, zijn er ook minder monteurs inzetbaar. Uiteraard doen wij nog steeds ons best om jouw probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Als ik jouw bericht goed begrijp, komt er vandaag een monteur langs. Laat je weten of die het probleem heeft kunnen verhelpen?


Ik heb niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem is opgelost. Indien je toch nog problemen ervaart, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.