Skip to main content

Waarom duurt het zolang voordat je iemand aan de lijn krijgt van de klantenservice. Vandaag 2x gebeld. 1ste keer, wachttijd is 5 a 8 minuten. Na 20 minuten iemand aan de lijn. 2x meer dan een half uur gewacht. Wachten vind ik niet erg maar dit vind ik belachelijk. 

Dat is een veel gehoord probleem.  Kunnen we je hier ergens mee helpen?


Wifi is slecht in dit huis. Nu geven ze superwifi weg aan nieuwe klanten. Al jaren trouwe klant aan KPN denk ik dat ik wel zo'n superwifi kan krijgen. Nee dus, wel 100 euro korting. Dus nog 100 kwijt voor beter wifi. Heb ik niet gedaan. Stap nog liever over.

Baal ervan dat vaste klanten nergens recht op hebben en nieuwe klanten wel krijgen. 


Ben blij dat er geen brand is want dan was mijn huis afgefikt. Met zo'n klantenservice. 


Om te beginnen ben ik maar gewoon een klant. Hier op het forum helpen de klanten elkaar en springt een moderator bij als we er niet uit komen. Als je wifi onder de 20Mbt/s is krijg je vaak van kpn de experia wifi's. Die moeten overigens wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. Je kan daarvoor de wifimanager doen. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login En inderdaad krijg je geen super wifi's als bestaande klant. Je hebt ooit ook een welkomstaanbieding gehad en alle klant en super wifi's geven is onbetaalbaar. En je kan natuurlijk overstappen maar dat gaat he niet helpen. Wi-Fi is Wi-Fi of je  nou bij provider a of b zit maakt niet. Goed wifi met alleen een modem gaat je tegenwoordig niet meer lukken. Investeer in goeie Wi-Fi versterkers en je hebt goed Wi-Fi in je hele huis.


Heb klantenservice aan de lijn gehad. Krijg misschien de bedrade wifi's. Moet eerst overlegd worden daarzo. Heb die wifi manager gebruikt. Viel opeens uit. Werkte nie goed. Jammer dat het lang duurt eer je iemand aan de lijn hebt. Terwijl in het begin verteld wordt dat de wachttijd korter is.

Na dit gedoe, deed de tv ontvanger ook niet meer goed. Modem uit, tv ontvanger uit. 5 minuten wachten stekker erin. Opstarten. Opgestart moest hij geüpdate worden. Heel gedoe. Ben ff klaar met KPN. 

​​​​​​

 


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Welk type ontvanger heb je?


Reageer