Skip to main content

ik heb sinds 3 weken een moden v10a, en 2 supper wifi punten aangeschaft, 1 van deze punt werkt andere niet, al meerdere malen opnieuw geinstaleerd en herstart, nog steedsĀ  werkt er 1 niet, met kpn contact gehad alles weer doorlopen en geprobeerd, nu denk 1 wifi punt stuk is, waar ik deze ook plaats bekabeld of nietĀ  steeds geen verbinding.Ā  Ā nu de kinderen thuis zijn. druk met de wifi, en deze valt steeds weg om 2 seconden geen goed ww, of kan ip adres niet vinden,Ā  alles klopt volgens kpn medewerker, wat gaat er fout. wordt radeloos van en de kinderen nog meer. geen huiswerk maken alles gaan online tegenwoordig, ze hebben data maar gaat zo erg snel en wil ik niet hebben. wie weet een oplossing voor meā€¦. radeloze moederā€¦.

admin: eigen topic aangemaakt

Er is er dus 1 die wel probleemloos werkt? Daarbij heeft u geen onderbrekingen?


@Nick83Ā  ja 1 werkt..Ā  maar de andere niet en nu valt steeds de Wi-Fi uitĀ alle mobiels n tablets steeds opnieuw verbinden...Ā  miden harde reset gegeven... nu weken alke tvs niet meer... pff zo moe van... eerst nooit problemen gehad..Ā 


Beste @doortje31, welkom! Vervelend probleem, helemaal nu met de kinderen thuis! Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad en dat het vermoedelijk met de DVS te maken had. Klopt dit? Heb je de boel nu weer aan de praat? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. We helpen je graag.Ā 


@Marcia_Ā ... nee helaas werkt de andere nog niet..Ā Ā 


Wil je dan uitleggen hoe je het precies aangesloten hebt? Branden er wel lampjes op het Super Wifi punt? Heb je de thuisapp al eens geprobeerd? Herkent deze de Super Wifi punten wel?


Heb je het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten!


Alles geprobeerd netjes app geĆÆnstalleerd.. alles gedaan..Ā  zoals t moet, zoalsĀ  beschreven. Zoals me werd verteld... 1 blijft rood al zet ik naast modem. Of op zolder... in de kelder niks.... vandaag kpnĀ  mannetje gesproken... geen probleem we gaan m omruilen... das de beste dat ik in 9 dagen heb mogen horen. Hopelijk gaat die wel werken en kan me zoon aan zijn huiswerk...Ā 


Oh. Ik begrijp dat mijn collega dus een omruil in werking heeft gezet? Is er een termijn genoemd?


Alles geprobeerd netjes app geĆÆnstalleerd.. alles gedaan..Ā  zoals t moet, zoalsĀ  beschreven. Zoals me werd verteld... 1 blijft rood al zet ik naast modem. Of op zolder... in de kelder niks.... vandaag kpnĀ  mannetje gesproken... geen probleem we gaan m omruilen... das de beste dat ik in 9 dagen heb mogen horen. Hopelijk gaat die wel werken en kan me zoon aan zijn huiswerk...Ā 

Is die ook rood als je ze beide tegelijkertijd bekabeld rechtstreeks op de Experiabox aansluit? En ze vervolgens een uurtje met rust laat?

Die app is leuk speelgoed. Maar met installeren en bij problemen van de SuperWifi's heeft die volgens mij geen enkele toegevoegde waarde.