Skip to main content

Ik zag vandaag een mooi aanbod voor nieuwe klanten van KPN over WIFI compleet.

Gratis voor nieuwe klanten, maar wel extra duur voor oude klanten (wel een korting van E 50)

Is het niet een verplichting van de provider om de best mogelijke oplossing te leveren aan de klanten?

Ik (een waarschijnlijk nog veel meer) oude trouwe klanten zitten met niet al de beste internet (geen glaswezel)  en geen optimaal bereik van WIFI.

Dat je al 20 jaar een trouwe klant bent, kan KPN kennelijk niet veel schelen.

KPN vergeet kennelijk dat niet alle klanten handig zijn en voldoende kennis hebben om zelf WIFI en internet te regelen en dat heel veel (vooral ouderen) graag bij KPN blijven, juist vanwege betrouwbaarheid en de goede naam.

kennelijk vergis ik mij hier in.

Misschien is overstappen elke jaar toch de enige oplossing om een goed en betaalbaar internet thuis te hebben?

 

 

@Tombadibomba nou die krijgen ze niet helemaal gratis hoor.  Nieuwe klanten kunnen kiezen of korting of super wifi's. Vaste klanten krijgen de beste oplossing gratis als ze slecht Wi-Fi hebben.  2 experia wifi's!! Die moeten dan bekabeld aangesloten worden op de experiabox.  Maar ja dat is beter dan draadloos toch?!


Helemaal niets en toch 48 jaar betaald voor de diensten.

Het gaat niet om de klanten maar om de aandeelhouders.

En de bonus voor de directie.

Groeten

 


Helaas is het vermogen van legale modems te laag daar moeten ze allemaal aan voldoen er zijn wel modems die een groter zend vermogen hebben alleen zijn die hier niet toegestaan maar wel te verkrijgen zijn  .

Eigenlijk is het het zelfde als vroeger met 27mc waar ook maar  maximaal 150 mw uit mocht  komen zo uit mijn hoofd 

Klopt niet, in het begin zond een 27mc bakkie een half Watt (500mW) uit, later is dat 1 Watt geworden.