Skip to main content

Ik heb sinds gisteren op 1 van de 2 wifipunten geen bereik meer eerst was het lampje rood en nu blijft hij maar paars branden.

ik heb alles al geprobeerd en alles gedaan wat er in andere topics verteld is maar het blijft zo,kan het zijn dat hij stuk is?

Zijn ze allebei bekabeld? Zoniet dan komt het vaak doordat dr afstand te groot is. Heb je em al gereset?


1 is bekabeld de ander niet heeft het 2 maanden goed gedaan ineens niet meer,toen heb ik ze gereset en zelfs omgewisseld maar geen resultaat


Na het resetten natuurlijk wel weer opnieuw koppelen. Dat betekend: beide tegelijk bekabeld op de Experiabox aansluiten zodat ze elkaar over het kabeltje kunnen zien.

Als u ze omstebeurt bekabeld aangesloten hebt: opnieuw resetten. 15 seconden ongeveer met paperclip het kleine knopje ingedrukt houden. Totdat het lampje 3 x knippert. 


Ook dat heb ik al meerdere malen gedaan ik begrijp er helemaal niks meer van


Ook dat heb ik al meerdere malen gedaan ik begrijp er helemaal niks meer van

Hoe ver kom je? Als je ze beide bekabeld aangesloten hebt, zijn dan beide lampjes groen? Heeft u ook nog andere versterkers in huis?


Ik heb ze nu naast elkaar staan bekabeld de 1 waar niks mee aan de hand is die blijft op groen staan de ander knippert groen en daarna wat sneller om vervolgens weer paars te gaan branden. Ik heb een coax versterker in de buurt zitten maar dat is allemaal aangesloten door een monteur van kpn en heeft gewoon allemaal prima gedaan, en het doet het nog steeds prima behalve dus die ene wifipunt.


Ik heb ze nu naast elkaar staan bekabeld de 1 waar niks mee aan de hand is die blijft op groen staan de ander knippert groen en daarna wat sneller om vervolgens weer paars te gaan branden.

En ze zijn beide bekabeld aangesloten? 


Ja beide bekabeld en evengoed blijft er 1 paars branden en als het hele ritueel weer opnieuw opstart is het ook steeds de gene die het wel goed doet ook steeds heel snel klaar met opstarten en de ander duurt ook heel lang voordat hij vervolgens weer paars gaat branden