Skip to main content

Hallo allemaal, 

Ik ben van plan om de 2 Superwifi punten te kopen.

Alleen wil ik er zeker van zijn of je zo'n superwifi punt bekabeld kan gebruiken en dat hij tegelijkertijd de Wifi uitzend? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Alvast bedankt voor de reactie. 

Wat ik me afvraag waarom je dan niet voor de bekabelde versie gaat. Soms is die gratis maar sowieso goedkoper in aanschaf. bijkomende voordeel is dat de bekabelde uitvoering een extra poort heeft waar je nog iets op aan kan sluiten. De super wifi heeft maar 1 poort die je dus gebruikt als je em bekabeld aansluit. Of wil je em juist draadloos hebben en dan de poort gebruiken voor iets anders? ja dat kan.


Ik snap niet precies wat je bedoeld met bekabelde versie. Bedoel je daarmee gewoon kabels trekken?

Maar om het even duidelijker te maken. Ik wil dus de super wifi als versterker gebruiken en het bekabeld hebben, om het bijvoorbeeld op mijn laptop/gameconsole aan te sluiten.

 


Duidelijk. Ja dat kan. Natuurlijk moet de snelheid dan wel verdeeld worden tussen wifi en bekabeld.


Top. Erg bedankt voor de snelle reactie. Ik zal binnenkort laten weten of dit werkt.