Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi loskoppelen en Wifi herstellen op modem

  • 14 September 2024
  • 8 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik probeer mijn superwifi 2 punt los te koppelen, maar het lukt niet op de wifi te herstellen op het modern weet iemand hoe ik ervoor zorg dat mijn modern experiabox 10v weer wifi uitzend na het loskoppelen van mijn superwifi 2?

Herstel knop al geprobeerd? 


Hallo @liesje76 

 

Je kan Wifi na inloggen op het modem weer aanzetten maar eenvoudiger is het om het via de Wifi knop aan de zijkant weer aan te zetten, het staat er niet bij maar volgens mij moet je die knop 10 à 15 seconden indrukken tot de Wifi weer aangaat:

Wifi (zijkant)

Hiermee kun je de wifi aan- of uitzetten. Druk enkele seconden op de knop. Het wirelesslampje gaat aan of uit om aan te geven of de wifi aan of uit is. 

 

 

 

Bron:

 


Wat is de wifi knop? want er staat alleen een power knop. 


Als je modem op de voet staat zit die knop aan de bovenkant, middelste knop.

Als hij plat ligt aan 1 van de zijkanten.

Je hebt wel het V10 modem zoals in de afbeelding?


Wat is de wifi knop? want er staat alleen een power knop. 

Op de bovenkant van de modem zitten 3 knoppen en een USB-poort @liesje76 

De middelste knop is de wifi-knop die je ingedrukt houdt totdat het wifilampje aan gaat, dan meteen loslaten.

Succes.

 


Ik heb het probleem ondertussen opgelost door KPN klantenservice te bellen 


Dankjewel voor al jullie reacties, maar de manieren die jullie hebben genoemd werkt niet. Je moet gewoon de klantenservice bellen en hun starten de Modern opnieuw op zodat de wifi weer werkt. 


Hi @liesje76, fijn om te lezen dat het uiteindelijk is opgelost door een herstart. Ik heb het antwoord van GeSp als beste gemarkeerd omdat dit wél hoort te werken. Ik vermoed dat dit een glitch in je modem was. 


Reageer