Skip to main content

Hallo, Mijn thuiswerkplek is op zolder en maak verbinding met wifi via een KPN wifiversterker. Geregeld valt de wifiversterker uit waarna dus ook mijn verbinding wegvalt. 

Nu lees ik op jullie site over de Superwifi punten en dat je ze gratis krijgt bij afsluiten nieuw abonnement. Kom ik als trouwe klant, die al vele jaren zijn rekening betaald niet in aanmerking voor twee Superwifi punten?

Groet, Harry.

Die vraag wordt dagelijks gesteld. Nee daar kom je helaas niet voor in aanmerking.


Zijn ze wel leverbaar op dit moment?


@bako 

Ja hoor !!! https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/

Maar wat heb jij voor wifi versterker op zolder staan ?

Een zwarte of een witte wifiversterker (bekabeld) ?

 


Een witte wifi versterker, niet bekabeld in de gang op de tweede verdieping. Op de derde verdieping werk ik. Alle instellingen zijn goed! maar toch verliest de versterker telkens contact met de router. Wat dan als enige helpt, is de stroom er af en opnieuw starten.


Een witte wifi versterker, niet bekabeld in de gang op de tweede verdieping.

Als je die nu eens bekabeld gaat aansluiten. Alles is zo sterk als de zwakste schakel.


Een witte wifi versterker, niet bekabeld in de gang op de tweede verdieping. Op de derde verdieping werk ik. Alle instellingen zijn goed! maar toch verliest de versterker telkens contact met de router. Wat dan als enige helpt, is de stroom er af en opnieuw starten.

Dat zal met de SuperWiFi's ook zo zijn. Dat kan ik je nu al zeggen. Leg maar gewoon een kabel naar boven toe. Dat is het beste.


ja ik weet dat dat het beste is, maar het moet toch draadloos goed kunnen? nou blijkbaar niet. Is het een slecht product? In deze tijd met thuiswerken moet het echt goed werken. Ik ga een draad kopen..


Of het draadloos goed zou kunnen ligt aan de omstandigheden.


ja ik weet dat dat het beste is, maar het moet toch draadloos goed kunnen? nou blijkbaar niet. Is het een slecht product? In deze tijd met thuiswerken moet het echt goed werken. Ik ga een draad kopen..

Het is geen slecht product, maar u verwacht er teveel van. U bent daar niet de enige in hoor...