Skip to main content

Hallo,

Ik ben erg teleurgesteld in de klantenservice van KPN. :rage:

Wat is er aan de hand?

Een aantal weken geleden heeft de monteur van KPN naar aanleiding van trage Wifi ons geadviseerd 2 Super Wifi punten aan te schaffen. Hij had ze bij zich en heeft zee geïnstalleerd. Tot zo ver geen probleem. Werkte feilloos. Tot afgelopen woensdag avond, toen werden de lampjes rood en vervolgens paars. 

U raad het waarschijnlijk al, eerst zelf alle stappen genomen die hier te vinden zijn, helaas geen resultaat. Vervolgens donderdag (gisteren) ongeveer 1 uur met een service medewerker (Arie) aan de telefoon gezeten, weer alle stappen doorlopen. Eind van het liedje, sorry meneer, dan zijn mogelijk uw superwifi punten stuk. Nou ja, dat kan, dus heeft de medewerker een afspraak gemaakt om vandaag de superwifi punten om te ruilen. Vandaag deze bij de winkel inderdaad de superwifi omgeruild voor een nieuwe set. 

Eenmaal thuis aangekomen, alles weer keurig volgens de beschrijving aangesloten. U raad het al… met geen mogelijkheid gaat de superwifi iets doen. kabels vervangen, je kunt het zo gek niet bedenken.. modem gereset…. niets helpt. Dus maar weer bellen met 0800-0402. Nu een zekere Joeri die mij hielp. Hij vond het ook erg vervelend, weer alle stappen doorgenomen en opnieuw gedaan, ook weer zonder resultaat… Vervolgens wil hij even overleggen met een collega en vraagt of hij mij even in de wacht mag zetten. Natuurlijk, na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan, word acuut de verbinding na 37 minuten verbroken… Heel vervelend, maar ook dat kan gebeuren denk ik dan maar.

Ik bel dus opnieuw naar 0800-0402. Nu krijg ik een Evelien aan de telefoon. Ik leg haar uit wat er is gebeurt en de verbinding met Joeri waarschijnlijk per ongeluk is verbroken en dat hij bezig was met mijn probleem. Evelien begint als een robot weer van voor af aan. Nu begint langzaamaan mijn irritatie grens toch wel in zicht te komen. Ondanks dat, beantwoord ik de vragen van Evelien en lopen we weer alles door. Dan na ongeveer 20 minuten geeft ze aan dat zij ook met een collega moet overleggen….

VERVOLGENS STA IK 42 MINUTEN IN DE WACHT. Zonder ook maar iets te horen. (behalve dan die KAK muziek). Uiteindelijk na 1 uur en 2 minuten was ik er echt klaar mee.

 

Hoe moeilijk kan het zijn om dit probleem op te lossen KPN? Van mijn part stuur je een monteur….

Ik ben nu al 3 dagen bezig met dit gedoe…. Pfff.

Maar waar gaat het dan mis? Het zou heel simpel moeten zijn. Ik help je graag een handje.


U sluit ze aan, bekabeld op de Experiabox. Wat gebeurt er dan? Wat doet de lamp? Wil die niet groen worden?