Skip to main content

Hallo,

 

Enkele dagen geleden ben ik met behulp van Pricewise bezig geweest met het vergelijken van verschillende glasvezelproviders en is de keuze min of meer gevallen op KPN. Nu ik het abonnement wil aanvragen blijkt deze echter ineens niet meer beschikbaar. Natuurlijk staat Pricewise verder helemaal los van KPN, maar ook als ik de adresgegevens van het betreffende nieuwbouwappartement op de website van KPN invul wordt er sinds vandaag alleen nog maar ‘koperkabel’ abonnementen aangeboden. Ik weet zeker dat het mogelijk is om KPN glasvezel te krijgen in dit nieuwe pand, omdat enkele buren eerder al wel glasvezel hebben afgesloten bij kpn.

 

Is het mogelijk dat een storing op de website van KPN voorkomt dat ik een glasvezelabonnement kan afsluiten, en dat dit mogelijk ook de oorzaak is dat Pricewise sinds vandaag niet langer meer glasvezelabonnementen van KPN adverteert?

 

Ik heb geen behoefte aan het telefonisch rechtstreeks bij KPN afsluiten van een glasvezelabonnement, aangezien het aanbod dat eerst op Pricewise stond aanzienlijk goedkoper was!

 

Alvast bedankt!


Admin: topic verplaatst naar juiste board

@Glas(v)ezeltje  Wat zegt deze pagina als u daar uw gegevens op invult ?

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl