Skip to main content

Goedemiddag,

wat fijn om te lezen dat de problemen die ervaren worden met de Experia box 8 van Telfort verholpen zijn door een nieuwe. Wij hebben dezelfde problemen en ik heb hier al meermalen contact over gehad met de klantenservice van kpn. de eerste keer werd erkend dat er problemen waren met dit type box dat oorspronkelijk van Telfort was. De laatste keer, toen ik informeerde naar de voortgang van de aanvraag van mijn nieuwe box werden al mijn problemen met wegvallend wifi en slecht functionerende interactieve tv weggewuifd: "er was niets mis met mijn box, dat kon ze zien". Ik had het al opgegeven en zocht naar hoe ik zelf aan een nieuwe box kon komen (of zelfs overstappen naar andere provider) toen ik dit forum zag. Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen. In deze tijden van thuiswerken en thuis online les geven is betrouwbaar internet onontbeerlijk.

Ik hoor het graag!

Miriam 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Kem77 , wat voor concrete problemen ervaar je dan?

 

 

 


Hallo @JanD , wifi die wegvalt, terwijl het internet dat binnenkomt echt heel snel is. Waar we bekabeld kunnen internetten, doen we dat ook, maar een laptop zou toch gewoon connectie moeten kunnen maken met het netwerk, dat lukt vaak ook niet. Daarnaast start de tv telkens opnieuw zelf op en werkt  Netflix niet goed meer. Daarbij moeten we telkens opnieuw inloggen. Allemaal problemen van de laatste maanden.


Hallo @Kem77 , de wifi is inderdaad soms een zwak punt bij de V8, Bij TFT werden deze omgeruild bij dat soort klachten, bij KPN gewoon even met met 0800 0402.

Succes.

 


Hoi @JanD , dank je!

al meerdere keren gedaan, daarom is het ook zo frustrerend dat ze me niet geloven. 


Ik geef je een tip; bel 0800-0404 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken. Dan vertel je het verhaal. En dat verhaal moet dramatisch klinken. Je modem doet het niet meer en er brandt helemaal geen lampje meer. Dan lieg je nog niet eens wat voor die tijd heb je de stekker er al uit getrokken:wink: Soms mag een leugentje om bestwil wel.


Blijkbaar moet het op die manier. Erg jammer eigenlijk.


Dat is natuurlijk niet zo. Het  is begrijpelijk dat KPN niet zomaar modems gaat vervangen. Dat is gewoon te duur. En dan moet je weleens creatief zijn.