Skip to main content

Mijn internet en tv thuis zitten nog bij Telfort, totdat dat ook overgaat naar KPN.

 

Heb ik het goed gezien dat als ik nu overstap naar een KPN abonnement, dat ik dan €25 activatie kosten moet betalen?

Inderdaad @bnwgraaf ,

 

Een goede reden om nog even te wachten totdat je automatisch wordt overgezet naar KPN. Je houdt dan dezelfde prijs en voorwaarden als je nu bij Telfort hebt. Je betaalt dan geen 25 euro aan activatiekosten.  


Hoi @bnwgraaf

@Noordzee heeft je vraag inmiddels beantwoord, zie ik. Wanneer je zelf een KPN Thuisaansluiting aanvraagt, gelden er € 25 activatiekosten. Het maakt daarbij niet uit bij welke provider je nu klant bent. Wacht je tot je Telfort abonnement wordt omgezet naar KPN, dan betaal je geen activatiekosten. 


Hoi @bnwgraaf

@NoordzeeWanneer je zelf een KPN Thuisaansluiting aanvraagt, gelden er € 25 activatiekosten. Het maakt daarbij niet uit bij welke provider je nu klant bent. 

Inmiddels zag ik dat als je verder gaat met de bestelling, dat je gevraagd wordt wat je huidige provider is. Indien je daar "Telfort" kiest komen de €25 activatie kosten te vervallen!


Kan best zijn dat dan de activatiekosten dan komen te vervallen, maar heb je ook gekeken wat een nieuw abonnement bij KPN kost tegenover wat je al hebt vanuit Telfort??

Zou me niet verbazen dat een nieuw abonnement bij KPN uiteindelijk meer kost per maand.
Zelfs afgezet tegenover een tijdelijke korting.

En binnen pakweg 1-2 maanden wordt je toch al overgezet. Wat is dan wijsheid?


Ik heb hier intern nog even rondgevraagd, en het is momenteel inderdaad (weer) mogelijk om zonder aansluitkosten over te stappen van Telfort naar KPN. Excuses voor de verwarring hierover.

Zelf de overstap naar KPN maken, kan alleen als je Telfort Thuis abonnement nog niet automatisch is omgezet naar KPN, daar zijn we nu al volop mee bezig namelijk. 


Reageer