Skip to main content

Hallo,

Ik heb al vanaf 15 mei storing met het internet. Wij hebben momenteel Internet en Telefonie van Telfort (dochteronderneming) en zij geven telkens aan dat zij geen monteurs mogen inplannen omdat er vanuit KPN de richtlijnen van Corona worden gevolgd. 

Hierdoor heb ik af en aan internetverbinding en ik werk (zoals de meeste mensen) al geruime tijd thuis. Ik werk zelf ook op een klantenservice dus je begrijpt dat het erg vervelend is dat midden in een gesprek de verbinding eruit klapt. Vandaag kreeg ik van de klantenservice van Telfort te horen dat jullie voor jullie eigen klanten wel monteurs mondjesmaat inroosteren en voor Telfort (nog) niet (waarschijnlijk vanaf 01-07). 

Vandaag is echt verschrikkelijk! Ik heb al vanaf 10:01 uur geen verbinding meer met mijn modem kunnen krijgen. Ik geef het telkens aan Telfort door en steeds wordt er weer gezegd “KPN geeft aan dat ze geen monteurs beschikbaar stellen voor deze minimale klachten”. Ehm, minimale klachten ik zit gewoonweg al bijna 3 te klojo’en met verbindingen en bereikbaarheid. 


Ik wil gewoonweg dat het opgelost wordt, vandaar mijn vraag/klacht bij KPN. Hoe kan dit z.s.m. opgelost worden. 

 

Bedankt voor uw antwoord!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @inkietwinkie85, welkom op het forum! Dat is wel erg lang en kan natuurlijk niet de bedoeling zijn!
De thuis abonnementen van Telfort zijn nog niet bij ons ondergebracht. Om die reden kun je hiermee eigenlijk het beste bij mijn collega's van Telfort terecht. Ook zij hebben een forum, site en zijn telefonisch bereikbaar op 0900 9596