Skip to main content

22 augustus komt KPN mijn glasvezel aansluiten, apparatuur heb ik binnen , maar nu krijg ik een mail dat ik dit weer terug moet sturen, hoe zit dit ?????

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Droebel 
Vervelend dat het niet gaat zoals het gaan moet.
 

Je kunt in dit geval beter even snel bellen met het gratis nummer 0800 0402

Bereikbaar op ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00

Zon- en feestdagen gesloten

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


gaat bijna niet, waardeloze service als een klant een normale vraag wil stellen, voor gekauwde menu en suggesties maar geen hulp. 


Wat gaat niet?
Het bellen?
Dan kan soms erg druk zijn, geduld is een schone zaak, maar zoals ik al zei je kunt ook hier wachten op een KPN-medewerker, maar dat duurt soms een paar dagen.
Een beller is sneller, maar soms moet je wel lang in de wacht staan, helaas.

Het kan ook zijn dat je vraag niet duidelijk is en dat je dan een standaard antwoord krijgt, vraag dan om een medewerker te spreken.


@Droebel Of u houd die spullen tot dat de monteur komt en ziet u vanzelf wat er eventueel nog terug gestuurd moet worden. 😉


lijk mij een beter idee, kom niet door die dikke soep heen, bedankt 


Hi @Droebel, ik heb even gespiekt en zie dat er sprake is van 2 aanvragen op jouw adres. 1 daarvan is geannuleerd en daarna is een nieuwe bestelling geplaatst. 

De apparatuur die je nu ontvangen hebt, hoort bij het abonnement dat geannuleerd is, en door het annuleren wordt ook het retourproces in gang gezet. Vervolgens zal je voor de 2e bestelling, die op 22 augustus aangesloten zal worden, nog een nieuw installatiepakket ontvangen. Beetje omslachtig en onnodig, maar er is helaas geen koppeling te maken tussen deze 2 bestellingen, waardoor ons logistieke systeem weet dat je de apparatuur al in huis hebt.

Ik wil je aanraden om te wachten tot het 2e installatiepakket bezorgd wordt, als je bij beide bestellingen precies hetzelfde besteld hebt, dan kan je die 2e onuitgepakt weer retour sturen!