Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb mijn Tv zenderpakket van kpn opgezegd.  Nu heb ik een brief ontvangen zodat ik de TV ontvanger kan retourneren maar ik heb ook internet van kpn. Als ik mijn modem verwijder (naar mijn weten hetzelfde kastje, ik heb geen andere tv ontvanger) heb ik ook geen internet meer terwijl ik dit nog abonnement  wel behoud.. kan ik deze brief als niet verzonden beschouwen? Ik begrijp het niet.  

Alvast bedankt

 

Hallo @Lvdm1993 , je hebt een modem, een witte kast, die in de meterkast hangt of elders en een tv-decoder, de laatste is een bruin-zwart kastje dat bij de tv-staat en waar je tv-toestel op is aangesloten.

De laatste willen ze dus terug en bewaar je verzendbewijs zeer goed.

 


Bedankt voor uw reactie. Ik heb nu helemaal geen internetverbinding meer nu ik het zwarte kastje heb weggehaald en dat is ook niet de bedoeling..


 


Hallo @Lvdm1993 , je schreef niet dat je een glasvezelaansluiting hebt, met dat zwarte kastje bedoel je een kastje dat bij de glasaansluiting hoort en die mag nooit (zelf) verwijderd worden. Ik schreef in een eerdere reactie dat bruin/zwarte kastje directbij je tv-toestel. Dus maar snel weer aansluiten dat andere zwarte kastje, maak wel eerst even de boel stroomloos voordat je aan gaat sluiten en na het aansluiten weer de stroom er op.

 


@Lvdm1993 Dat zwarte kastje naast de witte NT van KPN is een media convector van waarschijnlijk T-Mobile, die is niet in gebruik en had retour gestuurd moeten worden, waarschijnlijk vergeten, die is nu geparkeerd op de tweede glasvezel aansluiting die niet meerbin gebruik is.

@JanD die media converter mag je wel zelf weghalen, alleen de kap waar die opzit is niet wenselijk om weg te halen, maarber zijn providers die het je zelf laten weghalen en aansluiten.


@JanD wederom bedankt. Dit betekent dan ook dat ik verder niets terug hoef te sturen naar KPN?  Ik vind het erg onduidelijk allemaal.. mijn internet doet het in ieder geval weer nu ik de glasvezel weer heb aangesloten. Kpn is overigens niet te bereiken op dit moment. 

 


Hallo @Lvdm1993 , vreemd verhaal, je zegt dat je het tv-pakket, dat €10,- per maand kost, hebt opgezegd, om wat voor reden dan ook, en je zegt tevens dat je géén tv-decoder bij je tv-hebt hebt. Hoe heb je dan tv gekeken?

 


@Doornekamp33 

Bedankt voor uw reactie!  Dit hing er al toen ik het appartement had gekocht.. geen idee waar het vandaan komt.  In ieder geval is het wel duidelijk dat ik hier 0,0 verstand van heb😅


Je hebt als het goed is een kastje bij de TV staan, een HMB of Arris die terug gestuurd behoort te worden.


Hallo @Lvdm1993 , vreemd verhaal, je zegt dat je het tv-pakket, dat €10,- per maand kost, hebt opgezegd, om wat voor reden dan ook, en je zegt tevens dat je géén tv-decoder bij je tv-hebt hebt. Hoe heb je dan tv gekeken?

 

Haha ja dat klopt. Ik kijk geen tv vandaar dat ik het onnodig vind daarvoor te betalen.  Ik denk dat ik er uit ben..... ik denk dat ze deze bedoelen.  Oepsie.

 


@Doornekamp33  ja inderdaad.  Ik had pap beter even op kunnen bellen maar bedankt😅🤣. Fijne zondag. 


Hallo @Lvdm1993 , inderdaad, dat kastje op de foto moet retour inclusief de stroomadapter. De meegeleverde netwerkkabel(s) mag je houden.

Succes.

 


@JanD super bedankt in ieder geval en een fijne zondag!


En vergeet de afstandbediening niet, 3 dingen die dus terug moeten, de Arris Vip 5202, stroom adaptor en afstandbediening.